یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

آغاز مسابقات ورزش دانش آموزان کشوربا نیازهای ویژه در البرز

عباس کشاورز روز دوشنبه در گفت و گوبا ایرنا اظهارداشت: ۹ تیم ورزشی در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی غیر حضوری دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور در البرز رقابت می کنند.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور در ۱۸ رشته، گروه و جنسیت به میزبانی استان های البرز،  تهران، فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار می شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: استان البرز دراین مسابقات  با سه تیم آمادگی جسمانی دختران و پسران، ۲ تیم طناب زنی،۲ تیم  شطرنج، یک تیم  فوتسال و یک تیم  تنیس روی میز شرکت  می کند.

وی تصریح کرد: این مسابقات در سالن ورزشی مدرسه مرجوی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از بیست و پنجم دی ماه ۱۴۰۰  با رقابت در رشته تنیس روی میز دختران  آسیب دیده شنوایی آغاز و تا ۱۰ بهمن ماه  ادامه دارد.

وی با بیان اینکه البرز جهت برگزاری  مسابقات کشوری به عنوان یکی از پنج استان میزبان برگزیده شده،اضافه کرد: این استان در رشته شطرنج  دختران و پسران آسیب دیده بینایی و جسمی- حرکتی افتخار میزبانی دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز در پایان از تلاش مدیران و مربیان تربیت بدنی توانمند مدارس استثنایی در راستای ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و آماده سازی دانش آموزان و مقدمات اجرای این مسابقات قدر دانی کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …