یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» تمدید شد

ابراهیم نوروزی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته نخستین سوگواره «به وقت دلتنگی» در سطح استانی برگزار شد که با توجه به استقبالی که از سوی دیگر استان ها شاهد بودیم، تصمیم گرفته شد تا دومین سوگواره به صورت ملی برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این سوگواره ملی را ترویج فرهنگ سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و اظهار داشت: این سوگواره در چهار بخش اصلی ادبی، هنری، تجسمی و رسانه برگزار می شود که بخش رسانه به صورت ویژه در سال جاری به این سوگواره افزوده شده است.

وی گفت: بخش ادبی این سوگواره در محورهای شعر، ترانه، داستان کوتاه، خاطره نویسی، دلنوشته و نمایشنامه نویسی و بخش هنری نیز در محورهای فیلمنامه، پادکست، نماهنگ و موسیقی، بخش تجسمی در محورهای نقاشی و خوشنویسی و بخش رسانه نیز در محورهای تیتر، گزارش و یادداشت پذیرش آثار دارد.

نوروزی فر اظهار داشت: مجاهدت های بی وقفه، اخلاص، ولایتمداری، تدبیر و مدیریت راهبردی، شجاعت، نظم و انضباط، نگاه باز فراجناحی، شهادت طلبی، کمک مومنانه، مقاومت و ایستادگی، عشق به مطالعه و کتاب، دشمن شناسی و ارادت و تمسک به اهل بیت (ع) موضوعات این سوگواره است.

وی افزود: در فراخوان اولیه مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه  جاریتعیین شده بود که در پی استقبال علاقه مندان تاریخ ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

عضو شورای سیاستگذاری سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این سوگواره تا ۳۰ آذرماه جاری فرصت دارند آثار خود را به ۲ صورت یا از طریق بارگذاری در سامانه شبکه جوانان انقلاب اسلامی و یا از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره ۰۹۱۹۴۳۵۷۵۲۹ ارسال کنند.

در نخستین سوگواره به وقت دلتنگی که  سال گذشته برگزار شد یک هزار و ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این سوگواره رسید که بیشترین آثار در بخش دلنوشته با ۳۸۰ اثر و کمترین آثار در بخش فیلم کوتاه بودکه در پایان به ۵۱ نفر برگزیده سوگواره جوایزی اهدا شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …