پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

بیانیه شورای هیئات مذهبی البرز در محکومیت توهین نشریه فرانسوی

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی استان البرز در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مقام عظمای ولایت بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِیَّ الْأُمِّیَّ الَّذِی یَجِدُونَهُ مَکْتُوباً عِنْدَهُمْ فِی التَّوْراةِ وَ الْإِنْجِیلِ یَأْمُرُهُمْ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهاهُمْ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ یُحِلُّ لَهُمُ الطَّیِّباتِ وَ یُحَرِّمُ عَلَیْهِمُ الْخَبائِثَ وَ یَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَ الْأَغْلالَ الَّتِی کانَتْ عَلَیْهِمْ فَالَّذِینَ آمَنُوا بِهِ وَ عَزَّرُوهُ وَ نَصَرُوهُ / اعراف ١۵٧

توهین چندباره نشریه صهیونیستی شارلی ابدو فرانسه به مقدسات اسلامی که با پشتیبانی و هدایت جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل همراه بوده است، این بار نوک پیکان خود را متوجه ساحت مقدس مقام عظمای ولایت و نیابت ولی الله الأعظم امام خامنه ای ادام الله ظله کرد.

عجز و سستی این بیت عنکبوت در مقابل عظمت، صلابت و اقتدار روزافزون امام مسلمین و امت یکپارچه مقاومت در جایی نمایان می‌شود که این نشریه صریحاً اعتراف می‌کند که این حرکت مذبوحانه در جهت حمایت از مردان و زنانی که در ایران اسلامی، در مقابل حکومت دینی به میدان آمده‌اند، است. این موضع کفر جهانی بار دیگر پرده از نیات پلید و خباثت آلود آنها برداشته و تکلیف عموم امت حزب الله را روشن کرد.

ابراز برائت و انزجار نسبت به اهانت کنندگان به مقام ولایت و امامت جامعه اسلامی وظیفه هر آزاده مؤمن و غیرت ورز مسلمان است، فریضه‌ای که از ناحیه خدای متعال بدان امر شده‌ایم. اذن مقابله و جهاد با هتک کنندگان حریم مقدسات توحیدی در سوره حج آیه ۳۹ و ۴۰ نقشه راه امت اسلامی است.

اینک ما هیئات مذهبی، تشکل‌ها و مجموعه‌ها منتسب به دین حنیف ابراهیمی و محمدی و مکتب فاخر تشیع این اقدام شنیع را محکوم کرده، غفلت و گذشت در قبال آن را به هیچ وجه جایز ندانسته و آمادگی خویش را برای مبارزه همه جانبه با جبهه کفر به امر امام مسلمین مقام معظم رهبری دام ظله اعلام می‌داریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …