شنبه , 1 اردیبهشت 1403

۴۰۰برنامه به‌مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی ولایی برحق در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی پویش عهدنامه با حاج قاسم اظهار داشت: این پویش در راستای انتقام سخت شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با ابراز اینکه تمامی برنامه‌های ایام فاطمیه(ع) و هیئت‌های مذهبی با نام و یاد حاج قاسم برگزار می‌شود، افزود: ویژه‌برنامه مصباح دل‌ها نیز در روز 12 دی با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی از جمله اکران مردمی فیلم “آن زمستان” برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های مردمی در مساجد و حسینیه‌ها در روز شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته بیش از 400 برنامه در این روز برگزار می‌شود و در روز 14 دی برگزاری آیین کرسی تلاوت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این مراسم در 10 آیین مستقل برگزار می‌شود، عنوان کرد: رزمایش بزرگ ایستگاه‌های مواکب فاطمی به‌شکل منسجم و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در کرج در میدان سپاه تا میدان جمهوری 50 موکب برپا و فضای اربعینی شکل می‌گیرد.

ولایی بر حق با اعلام اینکه روز شهادت حضرت زهرا(ع) بیش از 20 نقطه از شهرهای مختلف مراسم عزاداری برگزار می‌کنند، افزود: این ظرفیت به‌صورت هماهنگ و با همکاری نهادهای مربوط اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س+

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …