یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

احیای محله مصباح کرج از هزار پروژه پل‌سازی مهمتر است

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون محمدی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بدون شک جزو معدود وزارتخانه‌هایی هستیم که نقش رسانه در پیشبرد مأموریت‌ها به اندازه نقش سایر بخش‌هاست.

وی با بیان اینکه عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی جدید پیشینه درخشانی در عرصه فرهنگ و هنر دارند، تصریح کرد: از ابتدای حضورشان تاکید فراوانی بر همکاری با رسانه‌ها دارند و با جلسه مدیران کل دستور همکاری کامل و جامع با اصحاب رسانه را در دستور کار قرار دادند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز بیان کرد: امروزه نقش رسانه‌ها در استان البرز تأثیرگذار است و ما به عنوان اداره کل میراث فرهنگی از ابتدای شروع کار بنای همکاری با رسانه‌های جمعی داشته و داریم.

وی با بیان اینکه گردشگری می‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند، چراکه نیازمند سرمایه کم است، خاطرنشان کرد: این امر رونق فراوانی در استان البرز ایجاد می‌کند.

محمدی گفت: احیای محله مصباح از هزار پروژه پل‌سازی مهم‌تر است و در این راستا می‌توانیم المان‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه از اسفند تا پایان فروردین جشنواره دائمی در محل پارک ایران کوچک برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری هفته فرهنگی و گردشگری بوشهر در کرج در محل پارک ایران کوچک برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری از ۹ تا ۱۲ برگزار شد و تعداد زیادی بازدیدکننده داشت که در این زمینه بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به بازدید استاندار البرز از غرفه البرز در نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری متذکر شد: با حضور استاندار رونمایی از کتاب بریل برای نابینایان و کارت میراث‌بان افتخاری صورت گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …