یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

۴۰ ورزشکار مدال آور در فردیس تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، این آیین در سالن ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد و از زحمات ۴۰ ورزشکار مدال آور در مسابقات پارالمپیک ،قهرمان پارالمپیک ،جهان ،آسیا و کشوری که مقام کسب کرده اند تجلیل به عمل آمد.

امام جمعه شهرستان فردیس  در این مراسم گفت: ورزش یکی از تفریحات سالم  برای همگان است که باید با 2 شیوه حرفه ای و معمولی آن را دنبال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی افزود: مدیریت شهری فردیس و مسوولان همه باید تلاش کنند تا ظرفیت ها و استعدادهای جوانان شکوفا شود تا در عرصه های مختلف برای کشور افتخار آفرینی کنند.

شهردار فردیس نیز گفت: برای هویت بخشی به شهر فردیس مدیریت شهری در قالب یک طرح  مطالعاتی درصدد معرفی استعدادهای ورزشی و نخبگان این شهر است.

محمد آژیر افزود: برای سال آینده بزرگترین دهکده ورزشی استان البرز به مساحت ۵۰ هزار مترمربع  باکمک بخش خصوصی در  فردیس احداث می شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران فردیسی برای ورزش حرفه ای باید به کرج و تهران مراجعه کنند، اظهار داشت: با وجود ظرفیت و پتانسیل فراوانی در فردیس نیازمند اهتمام ویژه ای است تا این ظرفیت بیشتر در سطح جهان نمود پیدا کند.

شهردار فردیس گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری برای قهرمانان جهانی یک ایین نامه ای تدوین شده که بکار گیری اشتغال آنها است موضوع اشتغال ورزشکاران در فردیس پیگیری می شود که برای  حدود ۶ نفر از ورزشکاران مرحله اداری در حال انجام است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …