یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

دانش آموزان البرز رویداد انقلاب را به تصویر کشیدند

مجتبی فریدونی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: اجرای ۲۰  نمایش و  برپایی ۶۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب  از جمله اقدامات دانش آموزان البرزی برای نشر ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضرورت اصلی در اجرای برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است.

فریدونی  با بیان اینکه برای ایجاد غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۶۰ نمایشگاه برتر مدرسه انقلاب در البرز انتخاب می شود،اضافه کرد: دریوم الله ۲۲ بهمن نیز دانش آموزان با برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب،برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی پرچم ، کافه کتاب،ایستگاه صلواتی و اجرای سرود دین خود را به امام و شهدا ادا می کنند و بار دیگر با رهبری تجدید میثاق می کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان استان در شب ۲۲ بهمن همراه با سردادن شعار الله اکبر بر پشت بام ها در محله های مختلف استان اقدام به فرستان بالن پیروزی انقلاب درآسمان البرز می کنند که شور و هیجان خاصی برای آنان به همراه دارد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرزیادآورشد: اکنون البرز ۵۰ گروه سرود دانش آموزی توانمند دارد که در مناسبت های مذهبی و ملی اقدام به اجرای برنامه در ۷۰۰ محله استان می کند.

وی به افزایش گروه های سرود دانش آموزی تا سقف ۲۰۰ گروه پرداخت و عنوان کرد: همه تلاش خود را به کار می بریم تا نیمه شعبان این گروه ها برای اجرای سرود در محله های البرز آماده شوند و در استان شور معنوی خاصی را همانند گروه غدیر که نه تنها دراستان و کشور درخشیدند بلکه سه کشور فرانسه، افغانستان و ارمنستان از فعالیت های خودجوش این گروه الگو برداری کرد.

فریدونی به معرفی ماهانه کتاب به دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان برای آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و رشد فکری وتقویت ذهنی، ایده پردازی ،خلاقیت ، استفاده بهینه از اوقات فراغت و تربیت مدیریتی نیاز به مطالعه کردن دارند که در کانون خانواده و مدرسه باید به این مهم توجه خاص کنند.

وی تاکید کرد: تا کنون برای آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب ۱۵۰ نشست آموزشی – کارگاهی و برای مناسبت های انقلابی، ملی و مذهبی نیز ۲ هزار و ۲۰۰ محتوای آموزشی، تربیتی و فرهنگی درقالب پادکست، استوری، روزنامه دیواری، فلش کارت، موشن گرافی و عکس نوشته تولید و در بستر شبکه شاد منتشر شده است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد که ۷ هزار نفرآن عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …