دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

هفته استارتاپی استان البرز برگزار می شود

حسین رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج استان البرز با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی قند کرج در نظر دارد با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای تکمیل زنجیره ایده تا ثروت و در جهت حمایت از نخبگان و صاحبان ایده و فناوری و طرح های نوآورانه هفته استارتاپ خود را حول محور های ششگانه برگزار کند.

وی این محورها را شامل قرآن و عترت، اینترنت اشیا، صنعت پوشاک، صنایع غذایی، شیرین کننده ها و بیسکویت عنوان کرد و اظهار داشت: این رویداد با حضور سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در سطح ملی در استان البرز از تاریخ ۲۷ آذرماه تا سوم دی ماه سال جاری در مجموعه تالارهای شهیدان نژادفلاح برگزار می شود.
رجبی ضمن دعوت از همه آحاد جامعه به خصوص جوانان و نخبگان به حضور و مشارکت در این رویداد بزرگ مهلت ارسال آثار و ایده ها به دبیرخانه رویداد را تا ۲۰ آذر ماه جاری از طریق آدرس اینترنتی www.uast-ghand/event.com اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مراسم آغازین این رویداد در روز ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور مسوولین کشوری و استانی در سالن شهدا کانون شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌ شود.
رجبی یادآور شد: با توجه به رسالت مؤسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج با همکاری بخش خصوصی طرح ها و ایده های برتر برای تجاری سازی در این هفته استارت آپی حمایت خواهند شد.

هفته پایانی آذرماه به عنوان هفته پژوهش در استان البرز نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …