پنجشنبه , 9 فروردین 1403

مشکلات مالی سبب مانع حضور تنیسورهای کشور در رقابت های جهانی شده است

داود عزیزی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس البرز افزود: به همین منظور در تلاشیم تا این مشکل بزرگ قهرمانان تنیس کشورمان که به حق دارای پتانسیل افتخار آفرینی در میادین مختلف بین المللی هستند را حل نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به فعالیت آکادمی های تنیس در سراسر کشور اظهار داشت : رشد قارچ گونه ی آکادمی های آموزش تنیس دارای تاثیری دوگانه بوده از طرفی به دلیل کمکی که به ورزش تنیس کرده خوشایند قلمداد می شده و از طرفی به دلیل آنکه فعالیت این آکادمی ها تحت نظر فدراسیون و ادارات کل نبوده اامکان نظارت بر آنان وجود نداشت و به نوعی از این منظر ناخوشایند بود.

عزیزی  اضافه کرد: به همین دلیل مقرر کردیم که فعالیت آکادمی های آموزشی این رشته فقط در باشگاه های رسمی و ثبت شده تنیس امکان پذیر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد تنیس البرز خاطر نشان کرد: استان البرز در سالهای اخیر موفقیت های ارزشمندی در رشته تنیس به دست آورده و پا به پای استانهایی نظیر تهران حرکت کرده است.

عزیزی  با بیان این که ” رشد تنیس البرز در سالهای اخیر چشمگیر بوده است ” افزود: با وجود موفقیت های کسب شده اما معتقدیم که استان البرز جای کار و ظرفیت بیشتر برای رشد و توسعه ی رشته تنیس را دارا می باشد.

گفتنی است علیرضا آرویی، جعفر سهرابی و حمید قاسمی سه نامزد احراز پست ریاست هیات تنیس البرز  بودند که انصراف آرویی و قاسمی به دلیل عدم حضور در مجمع اعلام شد.

بدین ترتیب و پس از برگزاری فرایند رأی گیری جعفر سهرابی با کسب ۱۶ رأی و اکثریت قاطع آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تنیس استان البرز انتخاب و معرفی شد.

 در پایان مجمع از زحمات رییس سابق هیات تقدیر و تشکر  و از مشکات الزهرا صفی قهرمان مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس در قزاقستان و صبا خیرمنش قهرمان غرب آسیا در مسابقات زیر ۱۲ سال تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …