یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مردم، محور برنامه های صدا و سیمای البرز در فجر ۱۴۰۰

مدیرکل صدا و سیمای البرز ویژه برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۰ صدا و سیمای مرکز البرز در معاونت‌های مختلف را اعلام کرد.

اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در فجر ۱۴۰۰به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ در نشستی که با حضور اعضاء جبهه فرهنگی انقلاب ، تبلیغات اسلامی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، شهرداری و بسیج اساتید استان در محل صداوسیمای البرز برگزار شد، مدیرکل صدا و سیما ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر با تاکید بر برگزاری برنامه های با نشاط و امید آفرین با محوریت مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: همگی وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی دقیق نهایت اهتمام خود را برای اثر بخشی هر چه بیشتر برنامه ها در این ایام با همکاری گروه های مختلف جامعه به کار گیریم.

علی صادق مقدسی افزود برگزاری برنامه ها و مناسبت های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و باید زمینه مشارکت همه گروه های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند فراهم شود و نباید خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفت و ضرورت دارد تلاش شود برنامه ها به صورت مردمی اجرا و مردم نقش اساسی در اجرای  آن داشته باشند.

در ادامه مدیرکل صدا و سیمای البرز به ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در این ایام اشاره کرد و گفت: برنامه سازان در تلویزیون البرز با ویژه برنامه (طلوع امید) و بخش های معرفی نخبگان – حضور راویان انقلاب – مستند های کوتاه در خصوص انقلاب اسلامی – قدردانی از خانواده های محترم شهدا و مسابقه در قالب جشن های مردمی از شهرستان های استان البرز هر شب ساعت ۲۲ میزبان البرزی ها خواهند بود.

همچنین پخش برنامه یه صبح دیگه به صورت زنده و مستقیم از پارک اقوام (ایران کوچک) هر روز صبح ساعت ۸ به مدت ۶۰ دقیقه از دیگر برنامه های سیمای البرز است.

در حوزه رادیو نیز ویژه برنامه ۲۲ بهمن از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در روز جمعه به مدت ۲۴۰ دقیقه و پوشش مراسم ۲۲ بهمن ماه و صدای انقلاب به تعداد ۹ برنامه ۶۰ دقیقه ای از ساعت ۱۰ الی ۱۱ در ایام مبارک دهه فجر با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان و پخش سرودها و ترانه های دوران پیروزی انقلاب اسلامی  از شنبه تا جمعه ۸:۴۵ الی ۹ به تعداد ۱۵ برنامه با عناوین ایران زمین و نغممه پیروزی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

صادق مقدسی با اعلام ویژه برنامه های معاونت خبر گفت: همکاران در این حوزه گزارش های تولیدی را با عناوین زیر تهیه و تدارک دیده اند. گزارش های تولیدی از خانواده ای با سه شهید ، شهادت پدر در اوایل انقلاب ، شهادت دو پسر یکی در دفاع مقدس و دیگری در سوریه، غارت ذوب آهن کرج توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها، حضور جهان پهلوان تختی در جلسات ضد شاه در کرج، زدو بند بین سران حکومتی از جمله خواهر شاه در مهرشهر و تصرف زمین ها و ساخت کاخ شمس، قطع سهمیه نفت شهر ۲۰ هزار نفری نظرآباد به علت قیام علیه طاغوت در سرمای شدید زمستان، حرکت انقلابی مردم روستای فشند با محوریت شهید شاه آبادی، گزارش (انقلابی بمان) با محوریت مبارزان و انقلابیونی که جنگیدند و دنبال سهم خواهی نیستند، گزارشی از مفاخر و کارهای فاخر مردم کشور و استان و پوشش خبری و تصویری مراسم راهپیمایی توسط دو گروه خبری از صدا و سیمای البرز در روز ۲۲ بهمن ماه را پوشش خواهند داد.

مدیرکل صدا و سیمای البرز در حوزه های فضای مجازی ، پژوهش و شعر و موسیقی نیز ویژه برنامه ها را اعلام کرد و افزود: تهیه و تولید ۲۰ استوری موشن ۱۵ ثانیه ای با عنوان دو نیمه قرن ، تهیه کلیپ ۶ دقیقه ای با همین عنوان و تولید فتو کامنت ۲ دقیقه ای با عنوان مردمیش از جمله برنامه های معاونت فضای مجازی است.

او گفت: همچنین تهیه پژوهش برنامه ای به منظور افزایش غنای محتوایی برنامه های تولید شده در صدا و سیمای البرز با محورهای اهداف و آرمان انقلاب اسلامی –وقایع مرتبط با حضور امام خمینی (ره) – چهره ها و جریان های اثر گذار انقلاب در استان – زمینه های قیام ۱۵ خرداد و گروه ها و کانون های مبارز در کرج- بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کرج و راهبردهای رسانه ای برنامه سازی در دهه فجر کاری است که واحد پژوهش صدا و سیمای البرز انجام داده است.

او در پایان تولید ۵ قطعه موسیقی تهیه شده ویژه این ایام در واحد شعرو موسیقی صدا و سیمای البرز را از دیگر برنامه این ایام برشمرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …