چهارشنبه , 29 فروردین 1403

مشکلات جاده قزلحصار در استان البرز برطرف نشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره  به دو بند مغفول مانده از ماده 80 وظایف شوراها در این زمینه که اقدامات شورا نباید محدود به موضوعات شهرداری باشد اظهار داشت: تمامی ادارات باید در اجرای وظایف خود کوشا باشند.

نایب رئیس شورای شهر کرج نامناسب بودن شرایط جاده پیام که 13 سال است با مشکلاتی اعم از کمبود روشنایی معبر، نداشتن خطوط ترافیکی و حتی آسفالت نامناسب روبه‌رو است را از جمله کم کاری دیگر نهادهای خدمت‌رسان دانست و افزود: 4 پل عابر پیاده بدون جان پناه نیز در سال‌های گذشته در این جاده جانمایی شده که تهدیدی جدی برای جان و مال شهروندان است.

رحیمی تصریح کرد: جاده‌ای که به قطب اقتصادی شهر متصل می‌شود باید از جهات مختلف ایمن و مناسب تردد شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه به درخواست اهالی این منطقه از شهریورماه تا آذرماه امسال بازدیدها و جلسه‌ای از سوی اعضای شورا، مدیران کل استانداری، مدیرکل راهور، شهردار کرج و دیگر مدیران  جهت رفع معضلات یاد شده صورت گرفت ادامه داد: بعد از این جلسات  مقرر شد ادارات کل راه و برق اجرای وظایف خود را در تحقق این مهم پیگیری کند.

نایب رئیس شورای شهر کرج افزود:  این در حالی است که پس از گذشت چند ماه هنوز اقدامی جدی از سوی ادارات مربوطه صورت نگرفته است.

رحیمی گفت: تکمیل جاده بعد از بازسازی و تعریض آن توسط ادارات کل  مربوط توسط شهرداری کرج برای ساماندهی تحویل داده می‌شود.

وی عنوان کرد: با تمام تلاشی که برای بهسازی برخی جاده‌های استان البرز انجام شده است اما مشکلات جاده قزلحصار همچنان به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …