یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا پیشتاز هستند

سعید محمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهید بحیرایی که توسط سپاه و بسیج راه اندازی شده، از جمله این طرح ها را طرح های ملی واکسیناسیون در سال های گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: در مراحل مختلف طرح مبارزه با کووید ۱۹ هم همکاران سپاه و بسیج وارد گود شدند و به کمک نیروهای بهداشت و درمان آمدند.

وی  نمونه بارز این همکاری را طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد که در قالب تیم های نظارتی،‌حمایتی و مراقبتی به کمک نیروهای بهداشت و درمان شتافتندو کمک زیادی کردند.

وی افزود: در گام پنجم مقابله با ویروس کرونا که واکسیناسیون از مهمترین اقدامات علیه این ویروس بود همکاران بسیج و سپاه کمک زیادی کردند و تعدادی زیادی از این افراد به ما معرفی و آموزش های لازم به آن ها ارایه شد و اکنون در امر واکسیناسیون در مراکز تجمیعی به ما کمک می کنند.

معاون اجرایی شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: همچنین سپاه تعداد زیادی از سالن های واکسیناسیون تجمیعی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده ضمن اینکه مقرر شده هشت سالن تجمیعی دیگر به تدریج و بسته به نیاز ما سپاه آماده و تجهیز کند و با نیروهای بسیج آموزش دیده به کمک ما بیایند و در واکسیناسیون کمک کنند.

وی یادآور شد: سالن شهید بحیرایی اولین سالنی است که با تمام امکانات توسط سپاه آماده سازی شد و اینجا بسیجیان آموزش دیده می شوند و کار به آن ها سپرده می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …