یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۵۰ درصد ساخت و سازهای روستای سلطان آباد چهارباغ غیر مجاز است

به گزارش  روز  چهارشنبه روابط عمومی  فرمانداری چهارباغ ،قدرت اله شمیرانی در بازدید از روستای سلطانآباد ضمن گفت وگو با ساکنان و تولید کنندگان این روستا طی نشستی با مدیران ادارات شهرستان‌ که در این بازدید حضور داشتند،  ضرورت رفع این مشکلات را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مشکلات ناشی از وضعیت آب ، برق ، گاز ، طرح هادی و بهسازی معابر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ‌مدیران مربوطه برای رفع  هر چه سریع تر  این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند. 

 فرماندار چهارباغ از مسوولان ادارات خواست کاری را که نمی توانند عملی کنند قول ندهند و برای عملی شدن گفته های خود تلاش بی وقفه ای داشته باشند.

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای تولید کنندگان روستایی ،  ضرورت اصلاح طرح هادی روستا ، استفاده از قیر رایگان برای مسیرهای داخل بافت و اختصاص اعتبار از محل بودجه شهرستان برای اصلاح راه های بین روستایی از اهم مصوبات این نشست بود.

در این نشست همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور نمایندگانی از بازرسی، دادستانی، بخشداری و شورای روستا با هدف هم اندیشی برای تعیین تکلیف و کمک به اقشارکم درآمد برای دریافت انشعابات برگزار شود. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …