پنجشنبه , 30 فروردین 1403

استاندار البرز: زباله‌گردهای استان جمع‌آوری و ساماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   مجتبی عبداللهی در کارگروه پسماند استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تسریع در ساماندهی زباله‌های استان، اظهار داشت: شهرداری‌ها از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاده‌ها و اماکن مختلف جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله در مبدا برای خانواده ها ضرورت دارد، ادامه داد:  نباید اجازه تخلیه زباله در نزدیکی محل سکونت داده شود.

عبداللهی گفت: شهرداران شهرهای بزرگ استان با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری و مدیریت پسماند شهرداری کرج بازدیدی از دستگاه‌های زباله سوز در کشور داشته باشند و با اجماع نظرات، نسبت به نصب و راه اندازی آن در استان اقدام کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم برای تفکیک زباله از مبدا باید تشویق شوند چرا که همکاری آنها در این روند تاثیر بسزایی دارد ، گفت: دستگاه‌های بی خطر سازی زباله‌های بیمارستانی در استان باید به صورت مستمر نظارت شوند.

وی  با تاکید بر اینکه ضرورت دارد که با اتخاذ تدابیر ویژه ای، ساماندهی پسماند و جمع آوری زباله گردهای غیر قانونی بویژه کودکان در کمترین زمان ممکن محقق شود، ادامه داد: جمع آوری زباله‌های خشک باید با رویه درستی انجام شود تا حفاظت از محیط زیست، درآمدزایی و نظافت برای شهر حاصل شود.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …