پنجشنبه , 30 فروردین 1403

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی بین حاکمیت و کارگران شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در دیدار صمیمانه با جمعی از کارگران شرکت توربین سازی گروه صنعتی مپنا که به مناسبت هفته کار و  کارگر  برگزار شد، اظهار داشت: کار در این مجموعه ساخت پروه توربین دقیق ، حساس و ظریف است.

وی افزود: دین اسلام به کار بسیار اهمیت داده و دین اسلام دینی ضد بیکاری و تنبلی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه موفقیت انسان در  جایگاهی در گرو کار است ، بیان کرد: رسیدن به مقامات معنوی نیز نیاز به کار و تلاش دارد و حاصل کار انسان تلاش اوست.

امام جمعه کرج با بیان اینکه استقلال و کرامت هر ملتی بسته به کار و تلاش آن ملت  دارد ، ادامه داد: نخستین کارگر هستی خداوند متعال است و  خداوند هر روز در حال ایجاد و خلقت است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه کار تنها منحصر به بدن نیست، گفت: دانشمندان و متخصصانی که با فکر خود به جامعه خدمت می کنند هم جزو کارگران محسوب می‌شوند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه استقلال و رشد هر کشوری در مواجهه با موضوع کار است ،  تصریح کرد: از مهمترین عوامل رشد کمی و کیفی کار به کار گیری افراد متخصص متعهد در امورات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه در جامعه ای که کار به کاردان سپرده نشود آن جامعه رشد نمی کند ، گفت: در طول سال‌های گذشته مسائل اقتصادی دست افرادی بود که کار بلد نبودند و در حال حاضر اگر افراد کاردان به کار گرفته نشوند سیر  امورات همان مسیر قبلی خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه انسان باید شغل آبرومند و گره گشا برای خود انتخاب کند تا در ادامه زندگی دچار مشکل نشود ، تصریح کرد: کارگر از ارکان مهم استقلال کشور است و باید به کارگران توجه شود.

وی با بیان اینکه چرخ عظیم اقتصاد با دست توانای کارگران می چرخد، ادامه داد: کرامت کارگران مورد تاکید اسلام است و کرامت کارگران نباید از بین برود و حق  و حقوق کارگران باید به موقع پرداخت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه جامعه کارگری در طول سالیان گذشته تا امروز علیرغم شیطنت‌های دشمنان برای فاصله اندازی حاکمیت با هوشیاری تمام عمل کرده است ، گفت: شعار سال بدون  کارگران محقق نمی‌شود و بدون وجود کارگران تحریمها شکسته نمی‌شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در حال حاضر در حال جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان برای ضربه زدن به هر اقدام ممکن دست می‌زنند، ادامه داد: خرید کالای ایرانی باید فرهنگ سازی شود تا کارخانه ای تعطیل نشده و کسی از کارگران بیکار نشود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …