جمعه , 7 اردیبهشت 1403

مردم البرز از بی برنامگی در نوبت دهی واکسیناسیون گلایه دارند

علیرضا عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چند روز گذشته از چند مرکز توزیع واکسن کرونا در استان بازدید کردم و متاسفانه مردم از بی برنامگی در نوبت دهی جهت انجام واکسیناسیون گلایه داشتند و از این موضوع رنج می بردند.

وی ادامه داد:در حالی که به افراد بالای ۵۰ سال اطلاع رسانی شده و منتظر دریافت واکسن هستند، در یکی از پایگاه های مرکز واکسیناسیون شاهد  سرگردانی و نارضایتی برای نوبت دهی  تزریق واکسن برکت بودیم.

عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد افزود: نفس کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا و مدافعان حریم سلامت به شماره افتاده و با کمبودهایی مواجه هستند که حتما مسوولان مربوطه باید به این کمبودها رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه پدربزرگان و مادربزرگان شهرها  و استان البرز  چرا باید در گرمای تابستان با استرس در ازدحام‌ صف واکسن بمانند و مشاهده‌گر اشکال در سیستم نوبت دهی باشند، تاکید کرد: این اشکالات باعث ناامیدی می شود و شان ،کرامت مردم ما این نیست که با آنها چنین برخورد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مسوولان مربوطه در استان البرز  آمارهایی داده اند که در روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ تقریبا ۲۰ هزار دوز واکسن تزریق شده  لازم است که گروه های حساس در اولویت باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …