پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

واریز ۵۰۰ میلیارد ریال به حساب ایتام البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از دهه مبارک فجر سال گذشته تا فجر ۱۴۰۰ به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان پرداخت شده است.

واریز ۵۰۰ میلیارد ریال به حساب ایتام البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد محمدی فرد، افزود: اکنون بیش از ۳۹ هزار نیکوکار حمایت یک هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین را برعهده دارند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز: این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده که به‌ طور میانگین و از طریق کارت‌های عضو شتاب ماهانه مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ایتام و ۶۰۰ هزار تومان به حساب فرزندان محسنین واریز می‌شود.
او با تاکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» افزود: در ماه مبارک رمضان این پویش برای جذب حامی ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز استفاده از بستر‌های الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح در زمان حاضر انجام نمی‌شود.

او گفت: بنابراین نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح شرکت کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …