جمعه , 10 فروردین 1403

انتخابات شوراهای دانش آموزی در البرز حضوری و مجازی برگزار می شود

فرشته فهمیده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در کشور و تداوم شیوع ویروس کرونا این انتخابات به صورت حضوری و در بستر شبکه شاد از ۱۸ آبان ماه در مدارس آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، انتخابات شوراهای مدارس ضمن ایجاد حس مسوولیت‌پذیری اجتماعی، حس مشارکت در برنامه‌ریزی برای آینده را نیز میان دانش‌آموزان به وجود می آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: شوراهای دانش آموزی با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس البرز برگزار می شود، یادآورشد: شورای دانش‌آموزی، عرصه‌ای برای مشارکت عملی دانش‌آموزان در فرآیند تصمیم‌سازی، تجربه مسوولیت‌پذیری، کار گروهی و تقویت خودباوری دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه فراخوان مشارکت دانش آموزان استان البرز برای شرکت در این دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی در بستر شاد انجام شده است،افزود: تا کنون دانش آموزان بسیاری برای کاندید شدن در بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مشخصات خود را ثبت کرده و در حال انجام تبلیغات هستند.

آیین استانی بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی درشهرستان نظرآباد به صورت حضوری در ۱۸ آبان ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …