شنبه , 8 اردیبهشت 1403

استاندار : کالاهای اساسی به اندازه کافی در البرز وجود دارد

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار البرز افزود:  پس از دستور معاون اول رییس جمهوری در خصوص بررسی وضعیت کالاها، بلافاصله  نشست تنظیم بازار در البرز تشکیل شد.

استاندار البرز بیان داشت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود سلامت و تنظیم بازار را به جهت شرایط موجود مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بیش از پیش اصناف نقش موثری در پیشگیری از تخلفات در بخش کالاهای اساسی دارد، گفت: بر اساس ماموریت های محوله از سوی دولت اهداف و برنامه های ابلاغی با اهتمام و توجه ویژه ای در استان دنبال می شود.

شهبازی افزود: همزمان با سراسر کشور  از این پس نشست تنظیم بازار  هر هفته  با حضور مدیران و روسای ۱۶ دستگاه در البرز برگزار می شود و این جلسات باید مصوبات ملموس، عملیاتی و روند تحقق آن زیر ذره بین دستگاه های نظارتی باشد.

وی بیان داشت : اصناف استان البرز در شرایط شیوع کرونا بسیار همراه بوده اند و از این رو همواره با سیاست های تنظیم بازار نیز همکاری لازم را داشته اند.

استاندار البرز ادامه داد: روسای اتاق های اصناف شهرستان های استان باید  وارد عمل شوند و با جلسات توجیهی نسبت به آگاهی بخشی اقدام کنند.
در این نشست رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت البرز  به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان  معرفی شد.

در استان البرز ۱۲۷ هزار واحد صنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی فعال است.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …