پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

طرح هادی روستاهای البرز نیازمند بازنگری است

علیرضا قره حسنلو  عصر سه شنبه در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان البرز ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز  و مسوولان شهرستان چهارباغ  با بیان اینکه ساکنان روستاها توقع دارند در بهسازی معابر اقدامات موثر بیشتری از سوی بیناد مسکن انجام شود، گفت: برگزاری اولین نشست تخصصی دهیاران و بخشداران با مدیرکل بنیاد مسکن را برای احصای مشکلات بافت روستایی را به فال نیک می گیریم.
وی افزود: فرماندار چهارباغ بر مشکلات شهرستان اشراف کامل دارند و پیگیر مطالبات هستند و امیدواریم این شناخت و پیگیری موجب مرتفع شدن مشکلات روستاها شود.
قره حسنلو ادامه داد: طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است و باید به جد مورد توجه بنیاد مسکن استان قرار بگیرد و نگاه ویژه ای به آنها شود.
رییس  شورای اسلامی استان البرز در ادامه گفت: با توجه به بودجه کم و محدود روستاها انتظار می رود  بنیاد مسکن استان البرز در طرح های روستایی مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی  با اشاره به پیگیری های شورای استان در برگزاری این نشست گفت: شورای استان  البرز با هدف کوتاه کردن مسیر بررسی مشکلات و رفع آنها پیگیر حضورمدیران کل استانی دزر شهرستان ها و در حضور فرمانداران ومسئولین شهرستانها است تا بتوانیم گامهای موثرتری را برای خدمت به شهروندان برداریم.

استان البرز ۲۸۸ روستا با جمعیتی بیش از ۱۶۰ هزار نفر دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …