شنبه , 8 اردیبهشت 1403

وفاق بین بخش‌های مختلف برای مانع‌زدایی از بخش تولید سمنان تقویت شود

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: لازمه رفع مشکلات تولید، همدلی ، وفاق و همکاری بین بخش‌های مختلف است و این راهبرد در استان وجود دارد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه مانع‌زدایی‌ها، ادامه داد: مسوولان برای بازگردانی واحدهای تولیدی راکد و بدون تکلیف به چرخه تولید با تمرکز بر تسهیل و رفع موانع اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار سمنان بیان کرد: هیچ‌گونه تهدید امنیتی در استان وجود ندارد و بر همین اساس توجه به اقتصاد به عنوان پایه توسعه ضروری است‌.
هاشمی خاطرنشان کرد: مسوولان برای تحقق رشد ۸.۶ درصدی استان سمنان در حوزه‌های مختلف مانند صنعت، گردشگری ، کشاورزی و معدن بیش از پیش تلاش کنند.
وی اظهار داشت: تمام مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، الزام آور و لازم الاجرا است.
استاندار سمنان تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای جلسه آینده ، تمام مصوبات این کارگروه را احصا و درصد تحقق یا عدم تحقق آن را مشخص و اعلام کند.
بخش صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است. سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان سال ۹۹ بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال بود که برای سه هزار و ۶۱۸ نفر اشتغالزایی به همراه داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …