یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

امکان اخذگواهی الکترونیکی خسارت متفرقه درمانی در البرز فراهم شد

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز از عملیاتی شدن اخذ گواهینامه خسارت متفرقه درمانی برای ارائه به بیمه‌های تکمیلی از طریق سامانه الکترونیکی و خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی در این استان خبر داد.

امکان اخذگواهی الکترونیکی خسارت متفرقه درمانی در البرز فراهم شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، دکتر داریوش طاهرخانی، گفت: در راستای تسریع در تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری از مراجعات متعدد و غیرضرور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیمه شدگان می‌توانند پس از واریز مبلغ هزینه درمان از طرف سازمان تامین اجتماعی با مراجعه به سایت eservices.tamin.ir نسبت به دریافت گواهی مبلغ واریزی و ارائه به بیمه‌های تکمیلی اقدام نمایند.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: براین اساس بیمه شدگان اصلی با شماره تلفن همراه که به نام آنان خریداری شده نسبت به دریافت کد کاربری و رمز ورود اقدام نموده و سپس جهت دسترسی به گواهی مبلغ، از منوی بیمه شدگان خدمات درمانی‏ گواهی بازپرداخت هزینه‌های درمانی، قسمت عملیات و صدور مجوز استعلام، اقدام و پس از دریافت پیامک حاوی رمز استعلام، به بیمه تکمیلی مراجعه نمایند.

طاهرخانی ادامه داد: بیمه‌های تکمیلی نیز با مراجعه به سامانه استعلامات رسمی سازمان تأمین اجتماعی در قسمت استعلام سند و با کد ملی بیمه شده به همراه کد رمز پیامک شده به بیمه شده، می‌توانند اصالت گواهی مبلغ را مشاهده نمایند.
او گفت: همچنین بیمه شدگان می‌توانند پس از واریز وجه توسط سازمان مرکزی، به کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی مربوطه مراجعه و گواهی مبلغ واریزی را با مهرکارگزاری، جهت ارائه به بیمه‌های تکمیلی دریافت کنند. به علاوه، در صورت عدم امکان دریافت گواهی از هر یک از روش‌های فوق الذکر، و به جهت رفاه حال بیمه شدگان محترم، امکان دریافت این گواهی تا اطلاع ثانوی، کماکان در صورت مراجعه حضوری به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی این مدیریت نیز برقرار می‌باشد.
شایان ذکر است راهنمای کاربری و آموزش نحوه ثبت نام اولیه در سامانه eservices.tamin.ir، قابل بهره برداری می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …