پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان البرز به صورت مردمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سردار علیرضا حیدرنیا در جلسه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط مزدوران آمریکایی در عراق اظهار داشت:  شهید سلیمانی دلداده حضرت زهرا (س) و از عاشقان ایشان بود.

وی افزود: برگزاری مراسم دهه فاطمیه در کرمان همیشه مورد توجه شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه شهید سلیمانی در تمام عمر  به جهاد و دفاع از اسلام و اهل‌بیت (س) اهتمام داشت بیان کرد: وی  از همان دوران جوانی با آغاز جنگ تحمیلی از مدافعان حریم ایران اسلامی بود.

حیدرنیا با بیان اینکه بزرگداشت این شهید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده داریم عنوان کرد: اقدامات شهید سلیمانی سبب استحکام پایه‌های انقلاب در منطقه شد.

وی یکی از دستاوردهای خون حاج قاسم را زنده بودن انقلاب خواند و افزود: با  شهادت حاج قاسم دشمن‌شناسی در بین مردم رشد چشمگیری کرد و وحدت ملی به نمایش گذاشته شد و ضعف و زوال دشمن نیز نشان داده شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی متعلق به یک قشر و جناح خاص نیست بلکه یک قهرمان فرا ملی و متعلق به امت اسلام و جهان بشریت است.

وی با بیان اینکه این ستاد به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی در استان البرز  تشکیل شده است، گفت: رویکرد اصلی ستاد، مردمی برگزار شدن مراسمات است چرا که مقام معظم رهبری سال گذشته نیز توصیه فرمودند که برگزاری مراسم بزرگداشت مردمی باشد.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فردی  مردمی بود و مردم هم عاشق ایشان هستند و  برنامه‌های مفصل و بسیاری از سوی سپاه، بسیج و مردم پیش‌بینی شده است.

حیدرنیا با بیان اینکه بسیج و سپاه دو برنامه محوری در 9 دی روزبصیرت و 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم با حضور دو سخنران کشوری  برگزار می کند، تصریح کرد: از همه علاقه‌مندان به حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در مراسمات برگزار  دعوت می‌کنیم و انتظار داریم رسانه‌ها برای ترویج و تبیین شخصیت شهید سلیمانی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های بزرگداشت تولیدات فاخری ارائه دهند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …