شنبه , 8 اردیبهشت 1403

عاملان نزاع دسته جمعی بیمارستان کرج دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت که در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری دسته جمعی در محدوده بیمارستان ثارالله مهرشهر توسط چند نفر از اوباش، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که هفت  اوباش منطقه با یکدیگر درگیر شده و  ۲ نفر از آنان  به دلیل وارد آمدن آسیب با سلاح سرد دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شده اند.
قاسم پور با بیان اینکه این افراد ادامه درگیری خود را به بیمارستان کشانده بودند، خاطرنشان کرد : ماموران بلافاصله پس از رسیدن به محل درگیری در مرحله اول این افراد را به آرامش دعوت کردند اما نامبردگان بدون توجه به اخطار پلیس به درگیری خود ادامه دادند که در این حین افسر گشت وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی پنج نفر از افراد دخیل در این نزاع دسته جمعی را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.
وی گفت: در این زمینه پرونده  برای افراد مذکور تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.
 قاسم پور  ضمن اخطار به برهم زنندگان نظم عمومی یادآور شد: پلیس به هیچ عنوان اجازه اوباشگری و اختلال در امنیت را به احدی نمی‌دهیم و با کسانی که بدون توجه به قانون ،امنیت شهروندان را مختل کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …