جمعه , 10 فروردین 1403

ملت ایران قدرت دفاع از خود را به جهانیان ثابت کرده است

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز، سردار علی فدوی روز پنجشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با بسیجیان و پاسداران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که به مناسبت دهمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد، افزود: با مقایسه تقابل های جبهه حق و جبهه باطل در می یابیم در طول سالیان پس ازپیروزی  انقلاب اسلامی ، همواره تمام پیروزی ها از آن جبهه حق بوده است. 
وی با تاکید بر اینکه اگر به دستورات و قوانین الهی عمل نکنیم به موفقیت دست نمی یابیم، اظهار داشت: در طول ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب، پیروزی های به دست آمده موجب عزت و سربلندی کشور ایران شده که این موضوع نشان می دهد که بسیجیان و پاسداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس شروط و قواعد مورد نظر خداوند عمل کرده اند. 
فدوی گفت:  ایران اسلامی برای اثبات اقتدار خود باید به جهانیان بفهماند که دارای قدرت بازدارندگی است که ما این امر را نیز در دهه های گذشته تاکنون محقق کرده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اکنون دشمنان ما به انجام هر سه مرحله توسط ایران اسلامی اعتراف می کنند که باید خداوند متعال را شاکر باشیم  و این توفیقات  به برکت انقلاب اسلامی، امامین  انقلاب و شهدای والامقام به دست آمده است.

 در دهمین جشنواره مالک اشتر استان البرز از ۱۲۲ رده‌ی موفق و برتر سپاه امام حسن مجتبی(ع) این استان تجلیل شد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …