پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

استقبال مردم از امام جمعه جدید فردیس

به گزارش ایرنا،این مراسم پیش از نماز جمعه به صورت خودرویی و پیاده  از مسجد جامع المهدی (عج الله) فلکه چهارم  تا مصلی امام خمینی (ره)  با حضور خانواده های  معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان ، روحانیون و مسوولان محلی انجام شد.

فرماندار فردیس در جمع نمازگزاران شهرستان فردیس گفت: نماز جمعه به عنوان یادگار امام بزرگوار پس از پیروزی  انقلاب  پایگاه مهم برای نمازگزاران و مردم عزیز انقلابی و مذهبی ایران اسلامی بوده است.

ابوالفضل اینانلو افزود: مردم  همیشه از نماز عبادی و سیاسی جمعه بهره  معنوی برده و مقام معظم رهبری بارها نماز جمعه را به عنوان قرارگاه فرهنگی هر شهری نام گذاری کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی و دشمنی های نظام های سلطه در راس آنها آمریکای جنایتکار نیاز جامعه کنونی کشور به ترویج امور  فرهنگی است .

وی افزود: امام جمعه و متولیان فرهنگی جامعه مسوول ساماندهی فرهنگ جامعه هستند که امیدواریم امام جمعه فردیس با توجه به سبقه طولانی ارزشمند در مسایل فرهنگی  به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان فردیس موفق باشند.

برگزاری نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

استقبال مردم از امام جمعه جدید فردیس

معاون آموزشی و تأمین محتوای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در نماز عبادی و سیاسی شهرستان فردیس  ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی و تقدیر از زحمات ۲۰ ساله امام جمعه پیشین شهرستان فردیس گفت‌ ؛یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری نمازجمعه است

حجت‌الاسلام مهدی اصلانی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) افزود: اگر مردم به دنبال حفظ معنویات دینی و اسلامی در جامعه هستند باید نماز جمعه به عنوان قلب هر جامعه حفظ شود در هر جامعه ای که معنویات حفظ شود آسیب پذیری کاهش می یابد.

وی با بیان ااینکه اکنون در ۹۰۰ نقطه  کشور نماز جمعه اقامه می شود ، اظهار داشت:  مردم دغدغه دین داشتند که انقلاب کردند و می دانستند اگر دین به طور دقیق  و واقعی تحقق پیدا کند و آموزه های دینی در جامعه پیاده شود هم دنیا و آخرت آنها آباد خواهد شد.

وی ضمن اشاره به انتظارات مردم بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی بیان داشت : اکنون مردم توقعی که دارند این است که این آموزه های دینی در جامعه حاکم شود و یکی از مسیرهای دستیابی به این امر حفظ نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی جامعه می باشد و تحقق این مهم فقط با حضور هوشیارانه مردم در هر جامعه امکان‌پذیر است.

وی در پایان با قرائت حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی دومین امام جمعه فردیس و تقدیر نامه حجت‌الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه پیشین فردیس  توفیقات روز افزون را از خدای منان برای  امام جمعه جدید فردیس را مسئلت کردند.

امام جمعه جدید شهرستان فردیس هفته جاری معرفی شد.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …