جمعه , 10 فروردین 1403

ورودی شهرهای البرز مزین به تندیس شهدا و مشاهیر شود

مجتبی عبداللهی  شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران شهرهای ساوجبلاغ افزود: باید جلوه های بصری شهرهای استان را تقویت کرد چراکه جای جای این استان خاستگاه شهدای والامقام، مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی است که باید به عنوان المان و نماد از آنها استفاده شود.

وی اظهار داشت: تلاش شبانه روزی، درآمدزایی، زیباسازی شهرها، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و سایر مواردی که در حوزه وظایف شوراها و شهرداری ها باید به گونه ای باشد که مردم را امیدوار و دلگرم کند.

عبداللهی گفت: دولت مردمی سیزدهم فرصت و بستر مغتنمی را فراهم کرده که کارگزاران نظام در رده های مختلف نسبت به ارائه خدمت و ایجاد رفاه و آرامش مردم اقدام کنند.

وی افزود: البرز، شهرستان ها، شهرها و روستاهای ارزشمندی دارد که ظرفیت های نامحدودی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف آن وجود دارد بنابراین باید به شکل ساختار یافته و برنامه محور در این راستا اقدام شود.

استاندار البرز گفت: باید جلوه های بصری شهرهای استان را تقویت کرد چرا که جای جای این استان خاستگاه شهدای والامقام، مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی است که باید به عنوان المان و نماد از آنها استفاده شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت های ارزشمند شهرستان ساوجبلاغ در حوزه گردشگری است که می توان از این طریق درآمدزایی کرد.

عبداللهی گفت: باید تمامی شهرک ها و واحدهای صنعتی و تولیدی استان در جهت ایجاد فضای سبز و اماکن اقامتگاهی کوشا باشند.

وی افزود: برای تامین امکانات نباید منتظر باشیم از جای دیگری کمک برسد بلکه ضرورت دارد از ظرفیت های متعدد منطقه خود استفاده کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …