دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

لوح سپاس رهبرانقلاب به ۲ قهرمان پاراالمپیک توکیو در البرز اهدا شد

به گزارش ایرنا، مهرزاد مهروان عضو تیم  ملی والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰  و امیر جعفری قهرمان وزنه برداری  پاراالمپیک توکیو امروز لوح های سپاس دفتر مقام معظم رهبری را از دستان آیت الله  سیدمحمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و مجتبی عبداللهی استاندار البرز دریافت کردند.

مسوولان کشوری و استان البرز با حضور در منزل  مهرزاد مهروان عضو تیم ملی  والیبال لوح سپاس دفتر رهبر معظم انقلاب  را به این قهرمان ملی اهدا کردند.

استاندار البرز در دیدار با این ورزشکار، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمدباقر (ع) و ایام الله دهه مبارک  گفت: این ورزشکاران از افتخارات نظام اسلامی  و ملت شریف ایران هستند.

مجتبی عبداللهی ادامه داد: فعالیت و حضور این عزیزان  در عرصه های ورزشی برای نوجوانان و جوانان کشور امیدبخش و حرکت آفرین است چرا که با وجود معلولیت در رقابت های ورزشی بین المللی و جهانی درخشیده اند.

استاندار البرز افزود: جوانان  ایران اسلامی و استان البرز بسیار مستعد و کوشا هستند و وجود قهرمانانی  همچون مهرزاد مهروان و امیر جعفری برای جوانان الگو هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نیز در این مراسم گفت: لوح سپاس  مقام معظم رهبری به پاس تلاش و کوشش و جدیت این ورزشکاران اهدا شد.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی افزود: ورزشکارانی همچون مهرزاد مهروان و امیر جعفری الگویی شایسته برای جوانان هستند و امید و نشاط را در جامعه تقویت می کنند.

وی ادامه داد: این جوانان با اراده به جهانیان نشان می دهند که خواستن توانستن است و با اهتمام و تمرین و توکل بر خدا می توان افتخار آفرین شد.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کشور  در این دیدارها نیز  گفت:  این لوح ها به عنوان هدایایی ارزشمند از سوی دفتر مقام معظم رهبری  تقدیم  این قهرمانان شد.

سید محمدشروین اسبقیان افزود: چنین توجهی مخصوصا از شخص مقام معظم رهبری  موجب ایجاد انگیزه برای قهرمانان ورزشی به ویژه جانبازان و معلولان می شود .

وی اظهار داشت: در دیداری که ورزشکاران با مقام معظم رهبری داشتند عنایت ویژه رهبری شامل حال قهرمانان پارالمپیک شد.

شروین اسبقیان گفت: تیم ملی والیبال نشسته اکنون برای مسابقات جهانی آماده می شود و بعد از آن مسابقه پاراآسیایی چین را در پیش داریم که امیدوارم با تلاش کادر فنی و حمایت وزرات ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم  عنوان قهرمانی پارآسیایی را هم مثل توکیو تکرار کنیم.

مهرزاد مهروان  عضو تیم والیبال نشسته و  از قهرمانان  پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) به خاطر نگاه ویژه شان به ورزشکاران به ویژه قهرمانان پارالمپیک کمال تشکر و قدردانی دارم .

وی همچنین با قدردانی از حضور مسوولان کشوری و استان البرز در منزل این قهرمان پاراالمپیک اظهار داشت:   از سن ۱۳ سالگی وارد والیبال نشسته شدم و در سن ۱۵ سالگی به عضویت تیم ملی جوانان در آمدم و  سه مقام قهرمانی جوانان جهان و  در ۲ مسابقه پارالمپیک ریو و توکیو مدال طلا کسب کردم.

مهروان افزود: در زمان حاضر برای بازی در مسابقات جهانی «هان جی یو » کشور چین  که اردیبهشت سال آینده  برگزار می شود، آماده می شوم و پس  از آن در مسابقات پارا آسیایی شرکت می کنم.

وی بیان داشت: در هرفرصتی که  خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم از برکات وجود معظم له انرژی گرفتیم  زیرا رهبر معظم انقلاب بسیار به ورزشکاران کشور لطف دارند و سپاسگزاری می کنم ؛

امروز حس خوبی دارم  چرا که رهبر عزیز انقلاب با تفقد خویش ما را مورد عنایت ویژه قرار دادند.

همچنین امیر جعفری قهرمان وزنه برداری کشورمان در مسابقات پاراالمپیک  ۲۰۲۰ توکیو درخشید  امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج لوح سپاس دفتر مقام معظم رهبری را دریافت کرد. 

این قهرمان کشورمان نیز از توجه رهبر معظم انقلاب به جامعه ورزشی کشور به ویژه قهرمانان  تشکر و قدردانی کرد.

امیرجعفری که در مسابقات پارالمپیک توکیو مدال نقره را  کسب کرد، دارنده ۲ مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و رکورددار آسیا است.
وی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ تایلند در وزن ۶۵ کیلوگرم توانست با مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی در جایگاه نخست قرار گیرد.
 جعفری در وزن ۵۹ کیلوگرم در مسابقات جانبازان و معلولان پاراآسیایی اینچئون که به تازگی در کره جنوبی برگزار شد، مدال طلا گرفت.
همچنین این ورزشکار  مدال طلای  مسابقات ۲۰۰۸ آمریکا،  قهرمان بازی های آسیایی اینچئون و مدال نقره مسابقات چین تایبه ۲۰۰۷ را در کارنامه ورزشی خود دارد.
جعفری در رقابتهای پاراپاورلیفتینگ آسیا با مهار وزنه های ۱۷۳،۱۷۸ و ۱۸۴ کیلوگرمی به مقام قهرمانی دست یافت.
این ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان مکزیکوسیتی مدال نقره ، سال ۲۰۱۸ مسابقات پارا آسیایی مدال طلا در جاکارتا اندونزی ،سال ۲۰۱۹ مدال برنز مسابقات جهانی در قزاقستان  را کسب کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …