جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مقدمات اجرای طرح ایجاد  اشتغال برای ۱۰۰ شهروند چهار باغ فراهم شد

سرهنگ دوم پاسدار حسین حسنیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اتخاذ این تصمیم تحت نظارت ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ را اقدامی راهگشا در کاهش چالش بیکاری و ترویج این هنر سنتی در مسیر توسعه  صنایع دستی خانگی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان عنوان کرد.

وی آمادگی صاحبان سرمایه جهت تامین مواد اولیه و لوازم و تجهیزات کارگاهی و نیز تامین این نیازها برای اشتغال بانوان علاقه مند به این حرفه درمحیط خانه هایشان را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهار باغ تصریح کرد: علاقه مندان به اشتغال در پوشش این طرح بدون هرگونه دغدغه و نگرانی برای تامین سرمایه اولیه می توانند این حرفه سنتی را انتخاب کنند و از درآمد آن بهره مند شوند.

 حسنیان با تاکید بر نظارت مستمر ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ بر روند اجرای طرح در سطح این شهرستان گفت: استفاده از امکانات و ضوابط قانونی به ویژه در بحث بیمه ، پرداخت حقوق مناسب و نیز رفع مشکل بازاریابی از جمله مزایایی است که در چارچوب این طرح مورد توجه خاص قرار گرفته است. 

وی از فرش دستباف به عنوان هنری ارزنده به ارث رسیده از تاریخ و تمدن‌ ایران زمین نام برد و افزود:   همراه با استقبال جوانان جوینده کار،  ضمن توسعه کارگاه های قالی بافی، بستر برای ایجاد مشاغل خانگی این حرفه ارزشمند در خانواده ها گسترش خواهد یافت. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهار باغ گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند “فقط با فعالیت‌های جهادی و انقلابی می‌توان پیشرفت جمهوری اسلامی را رقم زد، لذا بسیجیان وظیفه می دانند با حرکت ها و اقدامات انقلابی ، فرمایشات معظم له را عملیاتی کنند.

حسنیان ارایه خدمات جهادی به ویژه خدمت رسانی به اقشار کم درامد، محرومیت زدایی و تلاش مستمر  در مسیر تحقق کامل اقتصاد مقاومتی را از اولویت های ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …