یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

رییس اتاق بازرگانی البرز: تولید صادرات محور را دنبال می کنیم

پرهام رضایی روز یکشنبه در نشست صمیمی استاندار جدید البرز با فعالان اقتصادی استانگفت: ما در پی آنیم تا با همراهی و همیاری استاندار و مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی ضمن رفع چالش ها و موانع ، حرکت پرشتاب در مسیر ایجاد تحول در پویایی درحد انتظار اقتصاد استان به ویژه در بحث تولید و صادرات  را تجربه کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که قطع به یقین چالش های بخش صنعت با رایزنی استاندار و برنامه های بخش خصوصی با موفقیت همراه خواهد شد، ضرورت رفع  مشکلات در مسیر توسعه تولید و  صادرات به ویژه در زیر ساخت های برق و گاز مورد نیاز صنایع استان را مورد تاکید قرار داد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: البرز در حوزه صنایع داروسازی، مواد غذایی، قطعات خودرو، معدنی و به ویژه انواع محصولات کشاورزی از توانایی بالایی برخوردار است.

رضایی افزود: طبق آخرین آمار،  امسال میزان محصولات صادراتی البرز  در حوزه کشاورزی از جمله  صیفی‌ و  سبزی افزون بر ۲۰ هزار کانتینر بوده که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با اشاره به مشکلات حاد ناشی از قطع برق صنایع استان در تابستان و خسارات فراوان به بخش تولید از این ناحیه ، ضرورت برنامه ریزی برای رفع این مشکل را مورد تاکید قرار داد.

رضایی به مسوولان ذیربط در بحث گازرسانی توصیه کرد،  برنامه هایی را در دستور کار قرار دهند تا در  زمستان پیش رو صنعت استان با  مشکل قطعی  گاز  مواجه نشود.

 استان البرز  دارای بیش از سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال است که ۱۶۰ واحد آنها شاخص هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …