سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: عملکرد مدیران رصد می‌شود

به گزارشخبرگزاری تسنیم از  نظرآباد،  مجتبی عبداللهی در جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد که عصر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: تلاش برای خدمت به مردم مهمترین اصل دولت مردمی سیزدهم است.

وی با بیان اینکه نظرآباد، شهرستانی شهید پرور و مذهبی است ، ادامه داد: این شهرستان حدود 300 شهید و 100 ایثارگر را در دل خود جای داده از این رو باید با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی باید به این مردم خدمت کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه  گذشت، جانفشانی و ایثار در جامعه و رفتار و برخورد اسلامی باید بیش از پیش ترویج و نهادینه شود تا مسیر خدمت هموار شود،گفت: باید روح همدلی، وحدت و انسجام در البرز حاکم شود چراکه در سایه این هم افزایی‌ها و تعاملات می ‌توانیم با کیفیت بیشتری به مردم خدمت کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: تمامی شهرستان های البرز دارای ویژگی‌های خاصی است ولی باید بسیاری از زیرساخت‌ها ارتقا یابند تا بتوان بهره برداری لازم را از فرصت‌ها داشت.

وی گفت: اکنون اقتصاد البرز وضعیت خوبی دارد ولی باید ارتقا یابد و در ابعاد مختلف تولید، صنعت، صادرات و بویژه کشاورزی که از تکالیف محوله از سوی رئیس جمهور محترم است، تحول ایجاد کنیم.

عبداللهی با شااره به اینکه در چشم انداز سال 1401 باید رشد اقتصادی 8 درصد محقق‌شود ولی با توجه به ظرفیت‌های البرز، انتظار می رود که فراتر از این هدف باشیم افزود: در بودجه ریزی سال 1401 استانداری‌ها و به تبع آن فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی اختیارات بیشتری پیدامی کنند.

استاندار البرز افزود: مردم در انتظار هستند که اتفاقات خوب و ملموسی را شاهد باشند از این رو نباید دست روی دست بگذاریم و ضرورت دارد با اتکا به ظرفیت‌های داخلی استان و شهرستان ها منشأ تحول و پیشرفت باشیم.

وی گفت: به طور طبیعی شهرستان‌ها با مشکلات و کمبودهایی که اغلب آنها در حوزه زیرساختی است، مواجه هستند از این رو تمامی مسئولان دستگاه‌ها را برای برنامه ریزی و حل مشکلات به شهرستان ها خواهیم آورد.

عبداللهی افزود: فرمانداران باید برنامه و چشم انداز 4 ساله ترسیم کنند و برش‌های سالانه را نیز مشخص نمایند تا بر این اساس سنجش و نظارت شوند.

وی گفت: بی شک بخش بزرگی از حل مشکلات اجتماعی در گرو حل موانع اقتصادی است چرا که اگر مشکلات معیشتی مردم حل شود ناگزیر، گره‌های اجتماعی نیز گشوده می‌شود.

استاندار البرز  با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که با استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا کشاورزی را در استان توسعه دهیم ، افزود: باید در استان درآمدزایی کنیم تا به مرور مردم از این امر بهره مند شوند و این امر ممکن است چرا که کشور ما کشوری غنی و ثروتمند است و باید از ظرفیت  ها نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران و مسئولان استان باید دیدار چهره به چهره با مردم را در برنامه هفتگی خود داشته باشند،  افزود: به طور قطع عملکردها را رصد و نظارت میکنم تا پویایی و حرکت در مسیر کسب رضایتمندی مردم به واقع محقق شود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …