یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

امسال بیش از ‏‎۱۰۷‎‏ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان مصرف شد

به گزارش ایرنا عبدالله گیتی‌منش شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه قروه اظهار داشت: از این میزان سوخت توزیع شده ‏‏۲۲ میلیون لیتر آن در شهرستان قروه توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار درصد بیشتر بوده است.

وی با اشاره ‏به قرا گرفتن قروه در مسیر جاده ای ترانزیت از فعال بودن ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و پنج ‏باب جایگاه سی ان جی در این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ‏نیز در ناحیه دردست اقدام است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به فعالیت چهار هزار و ۶۱۰  دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان قروه اشاره و اضافه کرد: در فصل زراعی سال آینده سوخت به ادوات کشاورزی فاقد ‏پلاک ارائه نمی شود.  

گیتی منش در ادامه به تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز بخش روستایی ناحیه قروه اشاره و اضافه کرد: زیرساخت های الکترونیکی دریافت نفت سفید در این شهرستان فراهم شده و امسال ‏۲۰۰ هزار لیتر در قروه توزیع شده است.

وی یادآور شد: عملیات گازرسانی به روستاهای قروه و ‏راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز منجر به کاهش ۵۵ درصدی مصرف نفت سفید دراین شهرستان ‏نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.‏

حسین الماسی فرماندار قروه نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت ‏گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش ‏کشاورزی این شهرستان، ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها و فعالیت مطلوب مجاری عرضه، از ‏عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد.‏

در این دیدار، حمداله ناصرآبادی به عنوان رییس جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه قروه معرفی و از خدمات بهروز احمدی تقدیر شد.

در حال حاضر ۸۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …