پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

درآمد شهرداری کرج باید از محل جرائم ماده ۱۰۰ کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  علیرضا رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم رضایت از  لایحه بودجه شهرداری کرج برای سال آینده، اظهار داشت:  در این مورد  سعی کردیم سکوت کنیم تا به بودجه ورود و مشکلات روی زمین مانده را رفع کنیم.

وی افزود: برای نوشتن لایحه بودجه باید نظرات ناظرین شورا در سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌ها و نیز کمیسون‌ها برای تبادل اطلاعات  اخذ شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه تغییرات در سبک بودجه مثبت است ، ادامه داد: تغییر سخت است، برای هر تغییری مقاومت ایجاد می‌شود اما اگر مثبت باشد، نتایج خوبی را به دنبال دارد.

رحیمی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه به شهروندان شهر کرج ، اظهار داشت: اعضای شورا در جدیت و خدمت رسانی به شهروندان، تعارفی ندارند.در این دوره شورا باید چاه نفت شهرداری یعنی ساخت و ساز جرائم ماده صد با شیب نزولی همراه باشد و در یک دوره 4 ساله درصدی از آن کسر و جای آن کد ردیف‌های درآمدی پایدار دیگر جبران کننده باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج  با اشاره به اینمه مدیران شهرداری باید برای خدمات دهی به شهروندان تلاش کنند، گفت:  هرکس در هر میز و صندلی که نشسته نقش و جایگاه خودش را باید بداند و به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …