شنبه , 8 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه استان البرز: اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم و ادراکی با دشمن هستند + تصاویر

به گزارش تسنیم از  کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف برخوردار است و اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود قطعا شاهد  وجود مناطق محروم و کم برخوردار در این استان نخواهیم بود.

وی با اشاره به توانمندی‌های البرز در حوزه اقتصاد و حضور خیرین نیک اندیش در این استان گفت: استاندار البرز نیز نگاهی جهادی و انقلابی دارد که در آینده می تواند زمینه ساز تحولات خوب در استان باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  بیان کرد: در جنگ نرم و رسانه ای ادراکی، هوشمند، پیچیده ، شناختی و نابرابر که دشمن علیه ما به ویژه نسل جوان جامعه شروع کرده است، اصحاب رسانه در خط مقدم هستند.

سردار حیدرنیا  با بیان اینکه وقوع جنگ سرزمینی دیگر علیه ایران اسلامی مطرح نیست ، گفت:به سطحی از بازدارندگی رسیده ایم که هرگونه خطای دشمن با سیلی سخت مواجه می‌شود.

وی با اشاره به جهاد اعظم تبیین برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن گفت :  باید به اندازه ای که کارهای مثبت و مهم در جامعه آن هم در شرایط سخت تحریمی انجام می شود، همانقدر امیدآفرینی برای مردم خلق کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هم در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن همراه با اصحاب رسانه حضور  دارند، افزود: در قالب ارائه محتوی و برنامه می‌توانیم حمایت های مالی و معنوی لازم را داشته باشیم، در مقابل ما هم از رسانه ها انتظار داریم که اقدامات خوب بسیج و سپاه در استان البرز را به مردم و جامعه انعکاس دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب رزمایش مواسات و همدلی گفت: در سال جاری از 13 دیماه و مصادف با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قالب طرح مواسات و همدلی بالغ بر 70 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد و با احتساب اقدامات بسیج در بازه زمانی مذکور طی کمتر از سه ماه توزیع بیش از  150 هزار بسته مغیشتی را  توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های سپاه و بسیج استان برای گرامیداشت جشن نیمه شعبان در اسفندماه سال جاری عنوان کرد: این روز مصادف با روز جهانی مستضعفین است و به همین دلیل با کمک خیرین و اصناف به دنبال تهیه اقلام و ملزومات بیشتری در قالب کمک‌های مومنانه هستیم.

سردار حیدرنیا تشریح کرد: در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها به دنبال این هستیم که تولیدکنندگان به عنوان پیشتازان جنگ اقتصادی با دریافت حمایت‌های لازم به خوبی پیش روند، ما به آینده خوشبین هستیم و امیدواریم که سال آینده با اتفاقات خوب برای مردم همراه باشد.

 اقدمات سپاه استان البرز در بخش صنعت امید آفرین است 

سید محمد ساداتی مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز  در این دیدار با تقدیر از توجه سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز به حوزه رسانه ، اظهار داشت:  خبرگزاری تسنیم در استان البرز  در کنار سایر رسانه‌های استان به دنبال بیان و انعکاس دستاوردها و اقدامات انجام شده  برای اطلاع عموم مردم است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استان البرز در حوزه اقتصادی هنوز ناشناخته است ، افزود: این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی برخوردار است که نیاز به اطلاع رسانی این دستاوردها وجود دارد.

مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز با بیان اینکه سپاه و بسیج در انجام اقدامات خیرخواهانه در استان  جهادی عمل کرده اند، بیان کرد: اقدامات سپاه استان البرز در حوزه اقتصادی و کمک به بخش صنعت امید آفرین و قابل تقدیر است.

ساداتی با بیان اینکه برخی از اقدامات انجام شده توسط سپاه در استان قابلیت اطلاع رسانی دارد ، عنوان کرد: مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی استان البرز در حوزه مختلف با کمک، مساعدت و پیگیری بخش‌های اقتصادی سپاه استان مرتفع شده که این موضوع اطلاع رسانی نشده است و جای اطلاع رسانی دارد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …