شنبه , 8 اردیبهشت 1403

بازداشت عناصر زورگیری خشن در چهارباغ/ انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از دادگستری استان البرز، ‌شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضایی چهارباغ گفت: اخیرا شاهد چندین فقره سرقت خشن، از مسافران در این شهرستان بودیم که با صدور دستور قضایی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر‌های حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر کرده و پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده و سپس با بستن دست و پای آن‌ها و تعرض، در مکان‌های خلوت و بیابان رها می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی‌کردند، اظهار کرد: پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیر‌های تردد متهمان اقدام کرد که با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند. 

وی با بیان اینکه با دستور قضایی، چهره و اسامی متهمان از طریق رسانه‌ها انتشار می‌یابد، متذکر شد: چنانچه افرادی مورد سرقت توسط اعضای این باند قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …