شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ورزشگاه ۵ هزار نفری ساوجبلاغ همچنان بلاتکلیف

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ گفت: بهره‌برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری ساوجبلاغ به ١٠٠میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در شرایط فعلی بسیار دشوار است.

بلاتکلیفی ورزشگاه ۵ هزار نفری  ساوجبلاغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گلسرخی گفت: بیش از یک دهه از کلنگ زنی طرح ورزشگاه ۵ هزار نفری  ساوجبلاغ گذشته است و این طرحی ملی، بلاتکیف مانده است.

در همین رابطه فیروزگاه رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ  نیز گفت: جامعه بیش از ٢ هزار نفری فوتبال ساوجبلاغ بیش از ۶٠ تیم فعال دارد و دو تیم نیز در لیگ کشوری حضور دارند از مدیران ورزش استان و کشور خواستار  افزایش سرانه فوتبال برای ورزشکاران ساوجبلاغی شد.

در ادامه عباسی، سرپرست گروه نظارت فنی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص این ورزشگاه  به خبرنگار ما گفت: ورزشگاه پنج هزاری نفری شهرستان ساوجبلاغ در سال‌های اخیر از اولویت‌های وزارت ورزش نبوده و این وزارتخانه طرح های دیگر را در این سالها تکمیل و به بهره برداری رسانده است.

گفتنی است طرح نیمه تمام ورزشگاه پنج هزار نفری ساوجبلاغ که کمتر از ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در این روزها شرایط نامناسبی دارد و این روزها محل تخلیه فاضلاب خانگی و نخاله های ساختمانی شده است تا همچنان در انتظار بودجه ملی باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …