جمعه , 14 اردیبهشت 1403

نجات جان دختر شهرستانی با پیگیری کاربر سامانه ۱۱۰ پلیس البرز

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « محمد معظمی گودرزی » اظهار داشت:  زنی با حالتی مضطرب از یکی از شهرهای شرقی کشور با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان البرز تماس برقرار کرد  و گفت که خواهر نوجوانش با وعده های پوچ ازدواج فردی ناشناس به شهر کرج آمده و در آخرین تماسی که با خانواده اش داشته به صورت گریان شماره تلفن راننده تاکسی اینترنتی که او را به مقصد رسانده را داده و درخواست کمک کرده و هیچ اطلاعات دیگری از مکانی که قرار دارد، در دست نیست.
وی افزود: در ادامه کاربر سامانه ۱۱۰ با پیگیری خود آدرس محلی که فرد مفقود در آن حضور داشت را از راننده تاکسی اینترنتی دریافت و با اعزام نیروی پلیس به آنجا، با سرعت عمل عوامل گشت محلی که دخترک شهرستانی در آنجا حضور داشت را شناسایی و ضمن دستگیری فرد شیاد این دختر تحویل خانواده اش شد.

جانشین  فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان، کابر مرکز فوریت پلیسی و عوامل گشت انتظامی حاضر در این عملیات به نحو مقتضی تشویق شدند.
گودرزی  سامانه تلفنی و پیامکی ۱۱۰ را پل ارتباطی مردم و پلیس عنوان کرد و  اظهار داشت: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه های پلیسی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …