چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

رییس هیات هندبال البرز: اعزام تیم ها به رقابت ها با مبالغ اندک جوابگو نیست

مرتضی خادمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حالی که بخشی از مبالغ برای اعزام تیم ها  به رقابت ها بایستی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تامین شود اما حمایتی نمی شود، اگر هم حمایتی صورت می گیرد آنقدر اندک است که جوابگوی نیاز ما نیست.

وی اضافه کرد: ۶ اعزام تا پایان سال جاری به رقابت های کشوری داریم که این اعزام ها هزینه های بالایی دارند و نمی دانیم که که چکاری دیگر باید انجام بدهیم.

خادمی با اشاره به اینکه در صورت نبود حامی مالی هندبال امروز با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شد تصریح کرد: بخشی از مبالغ مورد نیاز را بخش خصوصی می تواند تامین کند، اما در مابقی می طلبد که اداره کل ورزش و جوانان ورود کند چرا که در غیر اینصورت زحمت ورزشکارانی که در شرایط سخت کرونایی تمرین و آماده اعزام به رقابت ها هستند به هدر می رود.

رییس هیات هندبال البرز ادامه داد: هیات هندبال البرز امروز اگر از حمایت های حامی مالی برخوردار نباشد دیگر قادر به تامین هزینه های جاری خود نیز نخواهد نبود.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیل شدن باشگاه های ورزشی و تمرینات به دلیل اعلام ستاد کرونا استان اشاره کرد و گفت: براین اساس تمرینات تیم های ما که قرار است به رقابت های کشوری اعزام شوند تعطیل و جدا از نداشتن پول برای اعزام نبود تمرین ها نیز آسیب دیگری به تیم های ما که در سطح کشور مقام دار هستند وارد می کند.

وی ادامه داد: همچنین قرار بود به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر یک سری مسابقات در استان فردا سه شنبه در البرز برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی لغو شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …