جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۲۵ تا ۶۰ تن گوشت گرم مرغ روزانه وارد البرز می شود

داریوش یوسفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  اکنون البرز روزانه  به ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن گوشت گرم مرغ نیاز دارد که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد این نیاز توسط تولیدکنندگان داخلی استان تامین می شود.

وی اظهار داشت:  در زمان حاضر قیمت گوشت گرم مرغ در بازارهای استان البرز  بین ۲۸ هزار  تا ۳۱ هزار تومان متغیر است که فروش بالاتر از این قیمت برخورد قانونی می شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی استان البرز با اشاره به میانگین واردات گوشت گرم مرغ به بازار البرز، گفت: این واردات بسته به نیاز مردم و قیمت متغیر است که در هفته های گذشته با افزایش خارج از کنترل قیمت گوشت گرم مرغ در بازار به دلیل کمبود این فرآرده روبرو شدیم که تصمیم بر واردات بیشتر گوشت گرم مرغ تا روزانه ۶۰ تن به استان شد تا شاهد تعادل قیمت در بازار شویم.

یوسفی با بیان اینکه اکنون شاهد ثبات قیمت و عرضه در بازار  هستیم، افزود: در این روزها به طور میانگین بین ۲۵ تا ۳۰ تن گوشت گرم مرغ وارد استان می شود.

وی همچنین به توزیع برخی محصولات دیگر کشاورزی برای تنظیم بازار اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون برنج وارداتی تایلندی با قیمت هر کیلو گرم  ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی با قیمت هر کیلو گرم۲۴ هزار تومان و همچنین شکر ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان در سطح فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان توزیع می شود.

در استان البرز حدود ۱۳۰ واحد فعال مرغ گوشتی وجود دارد که در هر دوره پرورش نیمی از این واحدها در پروسه تولید هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …