شنبه , 22 اردیبهشت 1403

تدریس تفکر شهید سلیمانی بستر ساز تقویت روحیه جبهه مقاومت است

قدرت اله شمیرانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اکنون‌ که حامیان جبهه مقاومت در دنیا  به این باور رسیده اند که مکتب شهید سلیمانی یک اعتقاد و تفکر پویا در بستر مبارزه با ستمگران جهانی است، لذا ضروری است برای تقویت این باور، با برنامه ریزی مناسب ، مدارس و دانشگاه ها برای تدریس اندیشه های این شهید بزرگوار وارد صحنه شوند.

وی ،  ظلم ستیزی، یاری رسانی به مظلومان و اشتیاق به گسترش آزادی در سراسر دنیا به ویژه در جهان اسلام را از ویژگی های اعتقادی شهید سلیمانی ذکر کرد.

وی گفت: با ترویج و گسترش خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی در جوامع اسلامی  ، جبهه مقاومت در برابر ستمگری و ظلم‌ بیش از پیش تقویت و حاکمیت دینی با مفهوم واقعی آن گسترش خواهد یافت.

فرماندار چهار باغ افزود: از لحظه ای که خون سردار دل ها  در فرودگاه بغداد توسط جنایتکاران جاری شد موج خروشان مبارزه حامیان جبهه مقاومت در سراسر دنیا علیه آمریکای ستمگر به راه افتاد.

شمیرانی اظهار داشت:‌ اکنون قدرت پوشالی رژیم مستبد ، زورگو و خونخوار آمریکا به مرز تضعیف  رسیده است که چاره ای جز ترک منطقه خاورمیانه را ندارد.

وی حضور گسترده فرهیختگان، اساتید دانشگاه ها و نویسندگان در معرفی مکتب شهید سلیمانی از طریق رسانه های گروهی کشور و انعکاس آن در رسانه های دنیا را حرکتی شایان توجه و ارزنده  عنوان کرد.

فرماندار چهار باغ ، ظلم ستیزی ، مقاومت و برخورد با ستمگران از ویژگی های بارز همه سربازان ولایت در طول تاریخ  انقلاب اسلامی دانست، افزود:   جامعه اسلامی  قرن ها است که با مفاهیمی همچون هیهات من الذله ، آزادی و ظلم ستیزی زندگی کرده اند و این مسیر را تا برچیدن کامل استبداد و ستمگری  ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد:  اگر قرار است در جهان این مفاهیم گسترش یابد و دنیایی برپایه اخلاق و رفتار نیکو و انسانیت حاصل شود ، مامور اجرای آن باید اندیشه ها و دیدگاه های شخصیت هایی همچون شهید سلیمانی باشند که خود تجربه و درک آن مفاهیم را داشته اند.

فرماندار چهارباغ درادامه با گرامیداشت یاد وخاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: دشمن خیال کرد که با شهادت حاج قاسم سلیمانی، شروع یک دوره آرامش را برای خود رقم می‌زند، اما با شهادت این شهید بزرگوار کابوس آزار دهنده ، مرگبار، بی‌خوابی، دلهره و اضطراب بر دشمن و اردوگاه‌های آنها مستولی شده است، زیرا امروز فقط فرزندان جمهوری اسلامی ایران خونخواه شهید سلیمانی نیستند، بلکه همه کشورهای  محورمقاومت اسلامی خونخواه شهید سلیمانی هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …