شنبه , 8 اردیبهشت 1403

روحانی عربستانی در تجمع راهپیمان البرز : آل سعود ابزار آمریکا و اسراییل است

« السید الزکی الساده » روز چهارشنبه در تجمع بزرگ مردم انقلابی البرز در اعلام انزجار و نفرت از کشتار وحشیانه حکومت سعودی در امامزاده حسن (ع) کرج افزود: اسلام و مسلمانان حقیقی هیچ یک از این جنایات را قبول ندارند .

وی ادامه داد: تا وقتی که سخنان گوهر بار امام حسین (ع) مبنی بر هیهات من الذله است نباید ذلت و خواری را پذیرفت .

این عالم عربستانی گفت: انقلاب اسلامی در نتیجه جانفشانی بسیاری  از مردم ایران به رهبری امام  خمینی (ره) به پیروزی رسید  و در راه پیروزی این انقلاب ، کاروان هایی از شهدا مانند شهدای انقلاب ، شهدای محراب و شهدای دفاع از حرم مانند  شهید حاج قاسم سلیمانی جانفشانی کردند.

وی اظهار داشت:  شهادت شهید سلیمانی دلهای آزادیخواهان جهان  را  غمگین ساخت .

این عالم عربستانی اضافه کرد: همه شهدا حجت خدا برای ما هستند چرا که در مدرسه امام خمینی (ره) تربیت شدند و امام (ره) در این مدرسه یاد داد که چگونه هویت خویش را به دست آورند و بصیرت یافتند.

الساده  ادامه بیان داشت: تربیت یافتگان مدرسه امام خمینی(ره) با پیمودن راه مقاومت اقدامات موثری را برای جهان اسلام داشتند.

وی  با اشاره به اعدام دستجمعی شیعیان در عربستان یادآورشد:  این ها ۴۱ نفر از جوانان شیعه قطیف در استان  الاحساء بودند که اتهام آنان  داشتن عکس سید حسن نصرالله و رفتن به  مشهد مقدس بود که چنین اقدامی با هیچ عقل سلیمی پذیرفتنی نیست.

این عالم عربستانی اضافه کرد: همه شهدای عربستانی  به دنبال حق خود بودند و  اعدام  آنها پس از چند سال در زندان های آل سعودی  یک جنایت بزرگ بود ؛ بطوریکه یکی از زندانیان ۱۳ سال داشت و بعد از هفت سال  در زندان سرش بریده شد ؛ آل سعود اکتفا به بریدن سر او نکرد حتی اجازه برگزاری مراسم در فضای مجازی  برای این نوجوان  ندادند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که از تشیع جنازه  در رسانه ها دیده شد مربوط به  شهدای قبل  عربستان است .

تجمع البرزی ها تسلی خاطر خانواده های شهدای عربستان شد

این عالم عربستانی  تجمع مردم شهید پرور استان البرز  را تسلای خاطر خانواده های شهدای عربستان  دانست و افزود: پیام این تجمع مقاومت است و محدود به مرزهای جغرافیایی و زمان نیست ، و پیام  آن این است که برای اسلام و ارزش های اسلامی زندگی کنید .

وی اضافه کرد: نقشه های خطرناکی در دنیا از سوی استکبارجهانی کشیده می شود و به این واسطه هیچگاه در دنیا خالی از ظلم نیست و هیچ کس  از نقشه های آنان درامان نیستید .

عالم عربستانی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران ، یمن ، سوریه ، بحرین از این نقشه های شوم استکبار جهانی و دشمنان اسلام در امان نیست و به زن ، بچه و مردم رحم نمی شود و این حرکت ترسناک اخیر آل سعود فراموش نشدنی است .

وی ادامه داد : حقوق بشر را به عنوان نماد خود معرفی می کنند چنانچه دیروز در مساله اوکراین دیدیم رییس جمهورآمریکا گفت  که از اوکراین  پشتیبانی می کند از ملت های مظلوم دیگر سخنی گفته نمی شود و آمریکا مسوول این جنایت ها است که اقدام به اعدام ۴۱ نفر از افراد بی گناه در استان الاحساء شد.

در این تجمع بیانیه ای در محکوم کردن جنایات آل سعود با سر دادن شعار های  «مرگ بر آمریکا» ، « مرگ بر اسراییل » و « مرگ بر آل سعود»  قرائت شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …