پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۱۷ زندانی در البرز به همت یک خیر آزاد شدند

«علی حاج کاظم» روز چهارشنبه در حاشیه نشست آزاد سازی این زندانیان در گفت و گو با ایرنا افزود: “ر.ف” نیکوکار البرزی که در کارنامه زندگی درخشانش ساخت چند مسجد، اعزام صدها مرد و زن مشتاق و نیازمند به کربلا و مشهد، تهیه مسکن برای نیازمندان، حمایت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و بیماران بی بضاعت را دارد، با پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و در آستانه عید نوروز، دریچه ای رو به روشنایی و نور بر زندگی این گرفتاران دربند گشود.

وی با تاکید و نگاه ویژه استاندار البرز ادامه داد: در این بازدید  از اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی و همچنین ستاد دیه استان البرز، فهرستی از زندانیان بدهکار که توانایی پرداخت بدهی خود را نداشتند، تهیه شد.
حاج کاظم گفت: در این بازدید هفت خانواده نیز که به خاطر حبس پدران شان روزهای تلخی را سپری می کردند، از حمایت مالی و هدایای نیکوکار البرزی  بهره مند شدند.
 همچنین این نیکوکار که خواست نام کامل وی  در خبر قید نشود با تاکید بر اینکه معامله با خدا انگیزه  او در انجام کارهای خیر است، اظهار  داشت: آرامش این زندانیان گرفتار در آستانه ی عید نوروز در کنار فرزندانشان، شکرانه نعمت هایی است که خداوند مرا لایق آن دانسته است. به تغییر سرنوشت این زندانیان امیدوارم و خدا را شاکرم که این فرصت معنوی را در اختیارم قرار داد.
 وی از همکاری و همراهی  استاندار البرز، رییس کل دادگستری ،  دادستان عمومی و انقلاب البرز،  مشاور استاندار در امور زندانیان، مدیر کل زندان های استان البرز، مددکاران و ستاد دیه استان البرز قدردانی کرد و افزود: در آیین و دین ما، بر اهمیت نجات دیگران از گرفتاری و سبقت در کارهای خیر، توصیه‌شده است و بر همین اساس، هرساله تعدادی زندانی بدهکار را آزادکرده و نزد خانواده‌شان برمی‌گردانم.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …