جمعه , 28 اردیبهشت 1403

البرز در کنکور رتبه هفتم کشوری را دارد

سالار قاسمی عصر چهارشنبه درآیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی که در سالن آموزش و پرورش البرزبرگزارشد، اظهارداشت: دانش آموزان البرز در کنکور امسال توانستند ۶۰۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ را در کنار ۵ رتبه تک رقمی کنکور کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر رتبه های کنکور این استان دو رقمی و سه رقمی است، خاطرنشان کرد: برنامه امروز به صورت نمادین برگزار شد و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در برنامه و فضایی مناسب از دانش آموزان برترکنکور در البرز تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان البرز هر سال در المپیادها و کنکور برای البرز مدال و نقره کسب می کنند که این مهم نشان از هدف گذاری دانش آموزان و تلاش معلمان برای رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان دارد.

قاسمی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که علم سلطان است و هرکسی آن را به دست بیاورد، برتراست،اضافه کرد: امیدواریم در ایران کوچک شاهد رشد دانش آموزان در عرصه های مختلف از جمله علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری باشیم.

وی ادامه داد: دانش آموزی از استان البرز مدال نقره جهان و یا دانش آموزانی که رتبه تک رقمی کنکور به دست می آورند که افتخارآفرینی آنان بسیار ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: استان البرز معلمان و دانش آموزان توانمند و تلاشگری دارد که باید از این ظرفیت برای ارتقاء شاخص های کیفی تعلیم و تربیت بهره گرفت.

دراین آیین از محمد رضا بدری که موفق به کسب مدال نقره در المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۱ روسیه و رتبه های تک رقمی کنکور به نام های آرینا رضایی از دبیرستان حضرت مریم (س) آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج که موفق به کسب رتبه تک رقمی در گروه آزمایشی هنر و بهنود امیری دانش آموزدبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و سید محمد صادق سید هاشمی ریزی از دبیرستان شهید شیرودی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج که توانسته رتبه ۵ گروه آزمایشی زبان و آیناز نوروزی برانقار دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان  ناحیه چهار کرج ، رتبه ۹ گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …