شنبه , 15 اردیبهشت 1403

موفقیت دانش آموزان حاصل تلاش در حوزه آموزش و پرورش است

عزیزالله شهبازی عصر چهارشنبه درآیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی که در سالن آموزش و پرورش البرزبرگزارشد،اظهارداشت: در سالنی هستیم که درآن نشست های شورای آموزش و پرورش به منظور بسیج کردن امکانات استان برای تقویت شاخص های این حوزه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز نتیجه گرفتن از این نشست هاست زیرا دانش آموزان البرز توانستند با کسب مدال علمی جهانی و رتبه های تک رقمی برای استان افتخارآفرینی کنند.

استاندار البرز گفت:  چهار نفر از دانش آموزان البرز در کنکور ۱۴۰۰ رتبه تک رقمی کسب کردند و قریب به ۵۰۰ نفر از این استان رتبه کنکور زیر ۱۰۰۰ داشته اند.

شهبازی با اشاره به اینکه حرکت البرز به سمت توسعه و آبادانی است، یادآورشد: باید به آموزش و پرورش نگاه شود تا استعدادهای دانش آموزان شکوفا گردد  و در شرایط سخت کرونایی خوشبختانه به همت معلمان و همراهی خانواده ها اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی ادامه داد: سرانه آموزشی البرز نسبت به سایر استانها به دلیل سیل مهاجرت ها کمتراست اما هر سال شاهد درخشش دانش آموزان در کنکور هستیم.

استاندار البرزتاکید کرد: از همه معلمان استان که زمینه رشد دانش آموزان را فراهم می کنند تا برای رسیدن به هدفشان برنامه ریزی و تلاش کنند، قدردانی می کنم.

دراین آیین از محمد رضا بدری که موفق به کسب مدال نقره در المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۱ روسیه برای ایران اسلامی و البرزنشینان افتخارآفرینی کند، تجلیل شد.

همچنین از رتبه های تک رقمی کنکور ۱۴۰۰به نام های آرینا رضایی از دبیرستان حضرت مریم (س) آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج که موفق به کسب رتبه تک رقمی در گروه آزمایشی هنر ، بهنود امیری دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ، سید محمد صادق سید هاشمی ریزی از دبیرستان شهید شیرودی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه پنج گروه آزمایشی زبان و آیناز نوروزی برانقار دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان  ناحیه چهار کرج ، رتبه ۹ گروه آزمایشی هنر با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …