پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

باند سرقت تلفن‌همراه در مهرشهر کرج منهدم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به بازداشت و متلاشی شدن باند سارقان موبایل در استان البرز اظهار داشت : درپی وقوع سرقت‌های متعدد و موبایل قاپی  توسط موتور سواری در سطح شهر کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران و گشت زنی‌های هدفمند در نهایت 3 نفر از متهمین توسط گشت کلانتری 21 مهرشهر دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: در بازجویی های انجام شده توسط مامورین پلیس آگاهی و تحقیقات انجام شده، متهمین به 18فقره سرقت به عنف و 14 فقره موبایل قاپی در قالب باندهای 2 یا 3 نفره اعتراف کردند.
این مقام انتظامی افزود: تعداد 32 نفر از مالباختگان در این پرونده شناسایی و متهمین نیز به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان از شهروندان خواست به هشدار های پلیس توجه داشته باشند و از قرار دادن اشیاء با ارزش از قبیل: موبایل و طلاجات در معرض دید خودداری کنند و درصورت مشاهده موارد مشکوک پلیس را در جریان بگذارند.

ضارب مددجوی مرکز توانبخشی بازداشت شد

 رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که یکی از مددجویان مرکز توانبخشی در شهر کرج را مورد ضرب وشتم قرار داده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به بازداشت ضارب یک معلول در یک مرکز توانبخشی در استان البرز اظهار داشت: در پی انتشار گسترده کلیپ ضرب و شتم یک مددجوی 16 ساله توسط یکی از کارکنان مرکز توانبخشی در منطقه مهرشهر کرج در فضای مجازی و تشویش اذهان مخاطبان، با دستور مرجع قضائی دستگیری فرد ضارب در دستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: علی رغم اینکه فرد ضارب از تحت تعقیب بودنش مطلع و متواری شده بود، اما کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه او را در شهر کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به پلمب این مرکز توانبخشی با دستور قضائی گفت: مددجویان این مرکز نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته به سایر مراکز استان منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم با هر عملی که باعث وارد آمدن آسیب به جان و روحیه شهروندان شود، برخورد قانونی می کند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …