پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

دادستان مرکز البرز: پرونده های کثیر الشاکی تعیین تکلیف می شوند

«حسن مددی » روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از دیگر موارد مربوط به گودبرداری منطقه حصارک کرج است که در این رابطه نیز جلسات زیادی با تاکید استاندار و دستور قضایی تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: در این رابطه از مردم نیز درخواست شده که با توجه به مخاطرات احتمالی در منطقه همکاری های لازم را داشته باشندضمن آنکه  مالک نیز تذکراتی برای همکاری داده شده که البته برای اجرای عملیات عمرانی باید ملک ها تخلیه شوند.
مددی با بیان اینکه اعتباری توسط شورا و شهرداری با هدف انتقال مردم به یک محل استیجاری در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد: با توجه به نگرانی های مردم برای تخلیه ملک های خود می بایست توافقنامه ای بین مردم و مالک منعقد تا بر اساس این تضمین مردم با اطمینان محل را ترک کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه به توقیف تعدادی پلاک ثبتی در منطقه مهرشهر کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برخی از مالکان این پلاک ها در خارج از کشور بودند با هدف صیانت از این املاک در مقابل جاعلان اسناد، پلاک ها توقیف و کارگروهی تشکیل شده که درخواست مالکان برای پیگیری بررسی شود.

حدود ۷۰ واحد مسکونی از هفت سال پیش براثر گودبرداری ملک مجاور در منطقه حصارک کرج دچار آسیب شده اند که امسال با ورود دستگاه قضایی قرار است ساکنان این واحدها ساماندهی شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …