یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

فراخوان جشن مهدوی در ۸۰۰ محله البرز

« مجتبی فریدونی » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فراخوان به مناسبت برگزاری جشن های ویژه هفته مهدویت که همزمان با میلاد آقا امام زمان (عج) در ۸۰۰ محله، مجلس و محفل مهدوی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این جشن قصد دارند در روز ولادت گل سر سبد هستی با تشکیل گروه های هشت نفری سرود، سونامی سرود انصاری به راه اندازند.

 مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز بیان داشت: دانش آموزان عضو  این اتحادیه  در روز ۱۲ اسفند ماه در مصلی امام خمینی (ره) کرج گرد هم می آیند تا تمرین نهایی را با سرشار کردن دلهایشان به عشق منجی عالم بشریت انجام دهند.

فریدونی  یادآورشد: برای جشن مهدوی بخش نذروات  هم پیش بینی شده است که می توان با اهدا هر مبلغی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۸۸۸۶۳۳۱۷ (کشوری) در این حرکت دلی و معنوی سهیم شد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز ادامه داد: برای هفته مهدویت برنامه های مختلف دیگری با مشارکت دانش آموزان و اولیا در مدارس و فضای مجازی درقالب کلیپ، عکس نوشته، پیام های صوتی و تصویری، دل نوشته، نماهنگ و مسابقات فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

وی ایجاد و تقویت فضای امید، نشاط و مشارکت در سطح جامعه با محوریت انتظار فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و توسعه و ترویج معارف دینی در بین نسل نوجوان و جوان را از جمله اهداف برگزاری این جشن ذکر کرد.

فریدونی تاکید کرد: دانش آموزان البرز می کوشند این جشن را با شکوه هرچه تمام به عشق منجی عالم بشریت همانند جشن غدیر برگزار کنند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …