پنجشنبه , 9 فروردین 1403

ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در البرز  تمدید شد

حسین فلاح نژاد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود .

وی تصریح کرد :مهمترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص‌های به روز  علمی و تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات است .

همچنین  در سال جاری نیز  کارآفرینان بخش گردشگری و صنایع دستی در این جشنواره حضور دارند.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز خاطر نشان کرد: کارگاه‌هایی که موفق شوند عنوان کارافرین برتر استانی را کسب کنند، در داوری جشنواره کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و کارآفرینان برتر ملی انتخاب و معرفی می شوند.

وی  ادامه داد: کارآفرینان استان به منظور شرکت در این  جشنواره  برای  ثبت نام در  سامانه جشنواره کارآفرینان برتر می توانند به نشانی  اینترنتی www.karafarinanebartar.ir و یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

همچنین  کارآفرینان در این سامانه می توانند  از نظام نامه و شیوه اجرایی  جشنواره کارآفرینان برتر  آگاهی حاصل کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز همچنین تاکید کرد: کارآفرینان استان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ومراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۴۵۸ تماس حاصل نمایند.

استان البرز بیش از سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …