یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز: ملت ایران در اوج اقتدار است

به گزارش ایرنا، ابوالفضل فانی روز سه شنبه درآیین متمرکز استانی زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه صدرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزارشد، اظهار داشت:  استان البرز ۹۷ فرهنگی و ۳۷۰ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است که از افتخارات استان هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون انقلاب اسلامی به الگویی بی بدیل در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همین ویژگی موجب شده تا ایران در صدر اخبار و برنامه های مستکبران قرار گیرد.

فانی تصریح کرد: باید شکر گزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم چون به ما  آزادی و استقلال داد و باید این راه را ادامه داد در جهان چون باعث نابودی دشمنان استکبار می شود.

وی یادآورشد: وحدت و اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی است که این رمز امروز راهگشای مشکلات در جامعه است.

وی اضافه کرد: کاملا واضح است که قدرت های استکباری دنیا بر علیه ایران توطئه و تحریم اعمال می کنند پس برای مقابله با آن باید با شور انقلابی و دفاع از رهبری عمل کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: دفاع از ولایت یکی از وظایف دانش آموزان است که باید با بصیرت در مقابل این تخریب دشمن بایستند.

وی از تهاجم فرهنگی ، رواج فساد و تضعیف مبانی دینی به عنوان تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران یاد کرد و افزود: دانش آموزان درآینده ای نه چندان دور، پدران و مادران جامعه هستند که باید با بصیرت باشند.

فانی تاکید کرد: مهمترین راه مقابله با تهدید دشمنان تنها ادامه دادن راه  امام و شهدا و تبعیت از ولایت است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …