جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار: نهضت ملی مسکن در البرز باید با بالاترین کیفیت اجرا شود

مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران اظهارداشت: هر گونه کم کاری در ایجاد زیرساخت ها و عدم رعایت کیفیت در اجرای این پروژه مهم، خیانت محسوب می شود.

وی افزود: در مورد تک تک آحاد مردم احساس مسئولیت و دلسوزی داشته باشیم و اجازه هیچ گونه کوتاهی در مسیر ایجاد رفاه و آسایش را ندهیم.

وی گفت: نتیجه عملکرد فرمانداران در شهرستان ها باید تحول در ارائه خدمات و رضایتمندی مردم باشد در غیر این صورت گزارش عملکردها فاقد اهمیت و ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر استان در ابعاد مختلف باید به صورت شبانه روزی باشد از این رو استاندار و فرماندار شب در سراسر البرز مستقر هستند.

وی ادامه داد: باید روشنایی شهر به اندازه منطقی وجود داشته باشد چراکه گاهی تاریکی ها فضای مناسبی برای بروز جرم فراهم می کنند.

عبداللهی گفت: مدیرانی که شب ها در محل استانداری و فرمانداری ها مستقر می شوند باید حوزه های مختلف را بازدید کنند و از روند ارائه خدمات، پیشرفت پروژه های مهم، امنیت و ایجاد آرامش در سراسر منطقه استحفاظی خود مطلع باشند.

استاندار البرز به ایام پایانی سال و نیازهای مردم اشاره کرد و گفت: تمامی فرمانداران و مدیران مربوطه باید رصد جدی بر بازار شب عید داشته باشند و در راستای ایجاد غرفه های توزیع میوه و گوشت و دیگر کالاها اقدام کنند.

وی افزود: نتیجه عملکرد فرمانداران در استان باید تحول در ارائه خدمات و رضایتمندی مردم باشد در غیر این صورت گزارش عملکردها فاقد اهمیت و ارزش است.

استاندار البرز گفت: پروژه بیمارستان فردیس باید براساس برنامه زمانبندی که از سوی پیمانکار اعلام شده مرحله به مرحله رصد شود.

وی اظهارداشت: با توجه به اقداماتی که در راستای حل مشکلات و موانع سه پروژه بیمارستانی در فردیس صورت گرفت، باید پیمانکاران مربوطه به تعهدات خود عمل کنند و نیمه اول سال ۱۴۰۱ پروژه ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

عبداللهی گفت: فرمانداران مسئولان برقراری نظم، امنیت و آرامش در حوزه خود هستند و در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: البرز به اندازه ای ظرفیت اشتغال دارد که اگر مدیریت صحیح صورت گیرد برای تمامی متقاضیان کار، اشتغال وجود دارد.

استاندار البرز گفت: ظرفیت های استان البرز به مراتب از مشکلات و تهدیدها بیشتر است از این رو باید در نهایت اتحاد و انسجام بدنبال شکوفایی استان در ابعاد مختلف باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …